۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

«سهم این صنعت در ورزش اراک کجاست»


وب سایت «مولایی نسب»: مسئول کمیته ورزش شورای شهر اراک در دیدار اعضای شورای شهر با مهندس رجایی نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه بحث ورزش یکی از مباحث اساسی می باشد و اراک به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور است از نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی پرسید: سهم این صنعت در ورزش اراک کجاست؟

سید عماد مولایی نسب  افزود: چرا صنایع در استانهای دیگر مثل اصفهان ،خراسان ،اهواز ، تبریز،کرمان و… در ورزش حرفه ای و آماتور سرمایه گذاری می کنند، اما در اراک نه تنها اقدامی نمی کنند بلکه سد و مانعی هم می شوند

وی با تاکید بر اینکه سرمایه در ورزش هزینه نیست یک سرمایه است وسد بزرگی است مقابل ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی افزود:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی (آقایان  رجائی و لطفی) باید تلاش و همت بیشتری در این زمینه انجام دهند.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک افزود: باید حق جوانان اراک از صنایع برای سرمایه گذاری در ورزش گرفته شود و اجازه ندهیم ورزش سیاسی شود ورزش باید در جهت تقویت فرهنگ جامعه باشد و این متبلور نمی شود مگر با تلاش مسئولان استان

وی خاطر نشان نمود: برای تقویت ورزش و سلامت مردم،باید دولت برای کارخانه های خصوصی تعهداتی به صورت قانونی برای ورزش بوجود آورد.

وی  با تاکید بر اینکه باید  تلاش نمود اراک هم سهمیه لیگ برتری را به دست آوردافزود: بعضی استانها در تلاش هستند امتیاز لیگ برتری بخرند مسئولین استان ما هم باید تلاش نمایند این اتفاق بیفتد .

سید عماد مولایی نسب افزود:  اعتقاد دارم شهرداری هم باید بصورت حرفه ای و آماتوری وارد عرصه ورزش شود باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تاسیس شده اما تا به حال عملکرد مثبتی نداشته است.

وی در ادامه با اعتراض به اینکه وضعیت صنعت اراک چرا به اینجا کشیده شده است وچرا کارگران ما امنیت شغلی خود را از دست داده اند وبعضی از کارگران ما ۳ماه است حقوق نگرفته اند گفت صنایع شغلی کوچک و زود بازه ما چرا چنین سرنوشتی دارند ونیروهای غیر بومی کارگری در این شهر به کارگیری می شوند در صورتی که جوانان این شهر باید به دنبال کار به شهرهای دیگر کوچ ودر شغل های کاذب دیگر مشغول شوند.

وی در پایان از انجام کند  پروژه  کمربنی شمالی که از کارخانه رنگ روناس تا روستای شهوه انتقاد کرد و خاطر نشان نمود: عدم تسریع در پروژه خطرات زیادی برای مردم خصوصاً مردم سنجان و کرهرود بوجود آورده است ،علاوه براین تردد ماشین های سنگین خسارت های زیادی به حوزه شهری واردکرده است  که جای جبران ندارد.

سید عماد مولایی نسب در پایان اظهار داشت: لازم است  در این پروژه عمرانی تذکرات جهت تأمین اعتبارات پیش بینی تا انشا الله این پروژه سریعتر افتتاح گردد.

هیچ نظری موجود نیست: