۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

با انتقال به اراک؛نفت 20 هزار تماشاگر خواهد داشت


مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی گفت: دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم فوتبال نفت مطمئن باشند با حضور در شهر اراک و حمایت 20 هزار تماشاگر، این تیم به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر دست خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، خسرو قمری در جمع خبرنگاران افزود: در همین جا از هیات دولت به خاطر تصویب این انتقال تشکر می‌کنیم و امیدواریم ورود تیم لیگ برتری نفت به استان، موجبات شکوفایی هرچه بیشتر ورزش استان را فراهم آورد.

قمری تصریح کرد: با توجه به پتانسیلی که در استان وجود داشت و انتظارات مردم، موضوع انتقال باشگاه نفت به مسوولان استان انتقال داده شد و با مساعدت وزیر نفت و تصویب در هیات دولت، مجوز انتقال این باشگاه از جمله انتقال تیم فوتبال نفت به استان مرکزی به تصویب رسید و این مصوبه، یک هدیه ویژه از سوی رییس جمهور به مردم ورزش‌دوست استان بود.

وی گفت: قطعا باشگاه نفت در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، با همان مدیریت قبلی اداره خواهد شد و مسوولان استان و اداره کل تربیت بدنی دخالتی در این رابطه نخواهد داشت؛ در همین جا هم اعلام می‌کنیم که کلیه امکانات مورد نیاز این باشگاه در رشته‌های مختلف را در اختیار باشگاه نفت قرار خواهیم داد و از نظر امکانات کمبودی نداریم.

قمری در خصوص انتقادات صورت گرفته به دفتر هیات فوتبال استان گفت: یک ساختمان مجهز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک احداث شده که ظرف چند روز آینده هیات فوتبال استان به این مکان انتقال خواهد یافت و این دفتر به جرات یکی از دفاتر هیات فوتبال مجهز و خوب کشور است.

مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی با اشاره به امکانات استان مرکزی گفت: شهر اراک از نظر داشتن زمین چمن طبیعی و مصنوعی فوتبال، بیشترین زمین را در بین مراکز کشور داراست و هتل 5 ستاره امیرکبیر اراک هم از جمله هتل‌های خوب در سطح کشور است که با این امکانات این تضمین را می‌دهیم که مشکلی از نظر امکانات برای انتقال باشگاه نفت به اراک وجود ندارد.

قمری با بیان اینکه حضور حسین فرکی به عنوان یک مربی از استان مرکزی در راس کادرفنی تیم نفت، از افتخارات فوتبال استان است افزود: فرکی از جمله کسانی است که هم تجربه بازی در جام‌جهانی و هم تجربه مربیگیری در این رویداد مهم را داراست و مطمئنا تیم نفت با حمایت 20 هزار نفری جوانان اراکی و حضور یک مربی بومی به نام حسین فرکی، دیدارهای خوبی در ادامه لیگ برتر در پیش خواهد داشت. مدیران باشگاه نفت هم در چند سال اخیر شایستگی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند و این اطمینان را می‌دهیم که فضای بسیار خوبی برای این باشگاه در استان مرکزی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی در پایان از نصب اسکوربرد و پیست تارتان استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در چند روز اخیر پیگیر انتقال باشگاه نفت به استان هستیم و باید با یک تدبیر و برنامه‌ ریزی دقیق این انتقال را انجام دهیم.


پ.ن. : البته وی توضیح نداده است با توجه به ظرفیت 15 هزار نفری استادیوم اراک آن 5 هزار نفر را کجا جا خواهند داد!.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من اهل اراكم. همين جا موضع خودمو اعلام مي كنم.
1. از ديدگاه من به عنوان يك اراكي اين كار يك كار احمقانس كه سالهاس داره انجام ميشه و نتايج فاجعه باري داشته اما كو گوش شنوا . به هر حال تيم ليگ برتري خرج ليگ برتري مي خواد. خدا روشكر سفره اي باز شد . دست گلشون درد نكنه
2. از ديدگاه نماينده بسيار تحصيل كرده ( با مدرك سيكل و ديپلم ردي ايشون رئيس انجمن نخبگان استان مركزي هستن!!!!!! ) شهر اراك، اين كار باعث ميشه تا در دور بعدي انتخابات از الان راي هاشون تضمين بشه. به هر حال دوستان ايشون رو در برنامه نود ديدن. و كم و بيش با خصوصيات اين عزيز آشنا شدن. دست گلشون درد نكنه.
3. از ديد دولت عدالت گستر مهم اينه كه آدماي زيادي پشت ماشين بدوند. و صد البته همانطور كه از شبكه استاني استان مركزي ديديم دعوت به نوشتن تقاضا نامه براي ماشين خونه يخچال وام و غيره بشن. دادن اين تيما به شهر ها فقط به زعم خودشون جمع آوري محبوبيت از كف جوب آب . اي كاش به جاي اين اقدامات تبليغاتي ضعيف فكري به حال كارگران ساختموني فلكه ساعت اراك مي كردن كه با سياست هاي پدر صنعت ايران ( صد البته پدر اتاق امن!!!!!) روز به روز تعدادشون بيشتر ميشه. دست گلشون درد نكنه به خاطر ايجاد اين همه شغل در صنعت ساختمان و فاضلاب
يادش بخير پارسال داشتن خواجه نصيرو مي بخشيدن به مراغه ، علوم پزشكي ايران رو نابود كردن ، ميراث فرهنگي داشت مي رفت شيراز و صد جور كار كارشناسي!!!!!!! ديگه. اينا مهم نيست. مهم اينه كه آدم حس مي كنه دولت شديداً اهل كارشناسي هستش.
كلاً‌ دست گل همشون درد نكنه