۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

بيمارستان اميرالمومنين اراک فاقد تشکيلات سازماني است

هفته نامه "نامه امیر": قائم مقام وزير و رئيس دانشگاه علوم پزشکي اراک نداشتن تشکيلات سازماني در بيمارستان نوبنياد اميرالمومنين اراک را يکي از مهم ترين مشکلات اين بيمارستان پس از بهره برداري عنوان کرد.



دکتر رمضاني در نشست خود با اعضاي شوراي اسلامي شهر اراک با اشاره به اين که امکانات بيمارستان اميرالمومنين اراک به لحاظ دارا بودن بخش هاي تخصصي و فوق تخصصي در زمره بيمارستانهاي درجه يک در سطح کشور به شمار مي رود نداشتن تشکيلات سازماني را که به تبع آن مانع از تبيين بودجه ساليانه پايدار براي بيمارستان مي شود از جمله مشکلات اين بيمارستان فوق تخصصي استان برشمرد و گفت : به دليل نبود بودجه پايدار هزينه هاي بيمارستان به ناچار از محل کمک هاي وزارت خانه و درآمدهاي خود دانشگاه اداره مي شود.

وي وجود برخي مشکلات زير ساختي در بيمارستان از قبيل برق اضطراري ، سيستم فاضلاب و سالن اجتماعات را که پس از تحويل از سوي سازمان مسکن و شهرسازي مي بايست تکميل مي شد هم چنين نامناسب بودن فضاي ورودي بيمارستان از ميدان بسيج و نيز نبود سرويس اتوبوسراني را از ديگر مشکلات بيمارستان عنوان و تصريح کرد : انتظار مي رود با پيگيري شوراي شهر مشکلات مطرح شده در بيمارستان با هدف خدمات رساني بهينه به شهروندان و هم استانيها هر چه زودتر مرتفع گردد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي اراک در اين نشست اعضاي شوراي شهر قول همکاري و تلاش در جهت رفع مشکلات موجود را به رئيس دانشگاه دادند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

چرا در باره هک شدن کارگر88 هیچ واکنشی نشان ندادید ممکنه بعدها نوبت شما هم بشه .از همدیگه حمایت کنید

شهروند گفت...

درود دوست عزیز
بنده اصلا از چنین خبری آگاه نبودم که بهش واکنش نشون بدم. از زبان شما شنیدم که این وبلاگ هک شده. به هر حال به خاطر این اتفاق متاسفم و باید یگم اصلا نگران نیستم چون هم می دونم هک کردن وبلاگ از چه راههایی امکان پذیر است وهم این اقدامات را کنترل کرده ام.
بدرود