۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

شهردار منطقه یک:راه اندازی شهرداری ویژه ناحیه شهر صنعتی اراک


مهرورزان اراک: تقی بورقانی فراهانی، با بیان این مطلب افزود: هر منطقه شهرداری چند ناحیه را به عنوان زیر مجموعه خود دارد که برای بوجود آوردن نظارت دقیق تر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، تصمیم بر این شد که شهرداری ناحیه ویژه شهر صنعتی زیر مجموعه شهرداری منطقه 1 اراک راه اندازی شود.

وی با اشاره به ضرورت احداث شهرداری ناحیه ویژه شهر صنعتی اراک عنوان کرد: شهر صنعتی در اراک دارای 5 هزار خانوار است که مراجعات اهالی این منطقه به شهرداری نیز فراوان است که براین اساس ضرورت راه اندازی چنین شهرداری احساس می شود.

وی گفت: یکی از مواردی که در شهر صنعتی اراک به وقوع می پیوندد تعرض به فضاهای سبز است که جلوگیری از این اتفاق در دستور کار شهرداری ویژه ناحیه شهر صنعتی اراک قرار می گیرد.

بورقانی ، از برنامه ریزی برای راه اندازی شهرداری های نواحی مختلف در منطقه 1 شهر اراک خبر داد و افزود: برخی از نواحی همچون قنات ناصری نیز همچون شهر صنعتی اراک نیازمند احداث شهرداری های ویژه هستند که در آینده باید دراین خصوص اقدام شود.

شهردار منطقه 1 اراک ، گفت: در صورت راه اندازی شهرداری هایی در نواحی دیگر شهر اراک ، این شهرداری ها تحت عنوان نواحی چند گانه شهرداری منطقه 1 معرفی می شوند.

وی یکی از چالش های پیش رو در زمینه راه اندازی شهرداری های نواحی منطقه 1 اراک را نبود مکان مناسب عنوان کرد و گفت: در حال تلاش هستیم تا بتوان مکان مناسب را تهیه کرد که در غیر این صورت مکانی برای راه اندازی شهرداری ناحیه ویژه شهر صنعتی اراک اجاره می شود.

بورقانی گفت: برای رفاه شهروندان و نظارت بیشتر برای امورات شهری در روزهای آتی این شهرداری به مرحله اجرایی در می آید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام و عرض خسته نباشی خدمت شهردار منطقه یک اراک شهر دوست داشتنی من. من یکی از اهالی شهرک صنعتی هستم و از شما خواهش میکنم که هر چه زودتر اقدام به تاسیس یک شهرداری در این شهرک زیبا بکنید که نیاز های فراوانی را احساس میکند. ضمنا یک تقاضای عاجزانه از شما که به عنوان مسعولین این شهر هستید دارم لطفا نام شهرک صنعتی را به یک نام زیباتر و مناسبتر تغییر دهید چون اصلا برازنده ی این شهرک زیبا نیست. ممنون.