۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

بهادری:سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی اراک باید افزایش پیدا کند


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک گفت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند مشکلات شهر اراک را از میان بردارد سرمایه‌گذاری روی مسایل فرهنگی است.
اشرف بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: شهر اراک از کمبود مراکز فرهنگی و تفریحی رنج می‌برد که بر این اساس باید با فراهم کردن حضور سرمایه‌گذاران توانمند زمینه توسعه مبلمان شهری را فراهم کرد. 

وی با بیان اینکه توان شهرداری مشخص است و برای بالا بردن توان این نهاد باید از سرمایه گذاران مناسب استفاده کرد، افزود: آراستگی سیمای عمومی شهر اراک حق شهروندان است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی در جهت تقویت مبلمان شهری پرداخت.

بهادری احداث چند مجتمع فرهنگی و تفریحی در اراک را ضروری دانست و افزود: با برنامه‌ریزی زود هنگام می‌توان با جذب سرمایه گذاران توانمند و زمینه‌سازی برای فعالیت آنها به نتایج قابل قبولی دست یافت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک با اشاره به لزوم توجه به احداث مجتمع های فرهنگی در مناطق حاشیه شهر اراک گفت: اگر بتوانیم مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی در مناطق حاشیه شهر را آماده کنیم بدون شک می‌توان در زمینه تمرکززدایی نیز موفق بود.

هیچ نظری موجود نیست: