۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

گزارش تکمیلی/حضور پور حیدری در تیم شن سای اراک


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه مركزي، در اين تمرين كه با حضور 20 بازيكن در مجموعه ورزشي شهداي پنجم مرداد اراك برگزار شد، بازيكنان زير نظر ساويو سوسا و علي رشيدي به تمرين پرداختند.

حضور منصور پورحيدري از نكات جالب توجه نخستين تمرين شن سا در سال 89 بود كه شنيده‌ها حاكي از پيوستن پورحيدري به عنوان مديرفني يا مشاور به تيم شن سا دارد؛ اما، تصميم نهايي در اين مورد به يك هفته آينده موكول شده است.

پورحيدري پيش از اين مدت چند سال به عنوان سرمربي در تيم صنايع اراك فعاليت كرده است.

در اين رابطه مديرعامل باشگاه شن سا اراك به ايسنا گفت: تجربيات پورحيدري كمك خوبي به شن‌سا در ادامه ليگ آزادگان خواهد كرد.

محمد مرتضوي‌نژاد در نخستين اظهار نظر پس از حضور منصور پورحيدري در تمرين تيمش فزود: با توجه به شرايط سخت دور برگشت مسابقات ليگ يك، به دنبال آن بوديم كه از دانسته‌ها و تجربيات مربيان با تجربه فوتبال ايران استفاده كنيم كه با توجه به حضور چند ساله منصور پورحيدري در فوتبال اراك، قرار شد وي در تعطيلات نوروز با حضور در اراك، نظر كارشناسي خود را در مورد تيم شن‌سا اعلام كند.

وي در مورد صحبت هاي مطرح شده مبني بر انتصاب پورحيدري به عنوان مديرفني شن سا اراك گفت: هنوز هيچ چيز در اين رابطه قطعي نشده و قرار است پورحيدري نظر نهايي خود را در يك هفته آينده اعلام كند در عين حال، اكنون از پورحيدري به عنوان يك مشاور استفاده خواهيم كرد.

مديرعامل باشگاه شن سا اراك در پايان تصريح كرد: در ابتداي فصل ما تنها يك اسم و امتياز را تحويل گرفتيم و آن زمان تيمي وجود نداشت و علي رغم مشكلات فراوان، در مدت كمتر از دو هفته و با كمك اعضاي كادرفني تيمي را تشكيل داديم كه در نيم فصل نخست تحسين همگان را برانگيخت كه اميدواريم با روحيه مثبتي كه در سال 89 به مجموعه تيم تزريق شده است، شاهد بازگشت دوباره شن سا به روزهاي اوج باشيم.

هیچ نظری موجود نیست: