۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

در شن سای اراک چه می گذرد؟!


این روزها با تعطیلی موقتی لیگ دسته اول فوتبال تیم شن سای اراک روزهای پر فراز و نشیبی را از سر می گذراند. وبلاگ هواداران باشگاه شن سای اراک در گزارشی به برخی رخدادهای جاری در این تیم پرداخته و از برگزاری جلسه ای برای بررسی این رخدادها در روز پنج شنبه (دیروز) خبر داده است.

این وبلاگ در ابتدا با اشاره به لغو دیدار دوستانه شن سای اراک با شهرداری شازند که قرار بود چهارشنبه گذشته برگزار شود نوشته است «روز چهارشنبه هفته جاری که قرار بود دیداری دوستانه بین دو تیم شن سا و شهرداری شازند برگزار شود بازیکنان تیم شن سا بعد از حضور در ورزشگاه از انجام این دیدار خود داری کردند که شایعه شد بازیکنان به دلیل مسائل مالی اعتصاب کردند».

بلاگر هوادار شن سای اراک در ادامه دلیل عدم حضور بازیکنان شن سا در زمین را اینطور تشریح کرده است :

«در جلسه روز پنجشنبه که برخی از بازیکنان نیز اشک ریختند بعد از چندین ساعت گفتگو و انتقاد مشخص شد که بازیکنان به دلیل قول یکی از مسئولین ورزشی استان که چند روز پیش گفته بوده تا فردا مبلغ ... میلیون تومان به شما پرداخت می گردد ولی بعد از گذشت چند روز چنین اتفاقی نمی افتد و اخبار کذبی هم مبنی بر رها کردن و رفتن مرتضوی مدیر عامل تیم به بازیکنان می رسد به شدت ناراحت می شوند و همین جریانات باعث تضعیف روحیه شدید تیمی می شود وحتی روز انجام آن دیدار دوستانه هم یکی از مربیان تیم با گفتن جمله ای تهدید کننده باعث تحریک احساسات بازیکنان شده و همین موضوع در کنار سایر اخبار به اعتصاب بازیکنان تیم دامن می زند».

این وبلاگ در پایان از نتیجه مثبت جلسه روز گذشته خبر داده است و می نویسد « سرانجام در جلسه روز پنجشنبه خبر رسید که این نشست و گفتمان با نتیجه مثبت انجام شده و عصبانیت مدیریت تیم کاسته شده و بازیکنان هم بعد از قول و قرار هایی برای چند روز به مرخصی رفتند».

هیچ نظری موجود نیست: