۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

همیاری اراک در اولین بازی بر حریف چیره شد


«شن سا دلان»: لیگ دسته اول باشگاههای کشور با سوت رحیم مهرپیشه رسما آغاز شد.در همان آغاز کار و در حالی که تنها ۶ دقیقه از زمان مسابقه سپری شده بود مجید چلویی ، کاوه تهران را از نماینده اراک پیش انداخت تا هواداران کم تعداد همیاری مایوسانه جریان بازی را دنبال کنند .

در ادامه کار و در حالی که بازی پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم محمد محمدیان در موقعیتی دو به تک توپ را از بالای دستان گلر کاوه تبدیل به گل کرد تا نتیجه کار یک - یک مساوی شود.

معدود هواداران همیاری که با این گل به وجد آمده بودند در اواسط نیمه دوم و پس از اعلام پنالتی به نفع همیاری بار دیگر فریاد شادی سر دادند اما این شادی مقطعی در نطفه خفه شد چرا که میرعلی سلیمانی پنالتی را به دستان دروازبان کوبید تا حساب کار همچنان یک - یک مساوی باشد.

در ادامه کار این بار حامد بصیری بود که با مهارت خود تور دروازه شاگردان زرینچه را به لرزه درآورد تا سفید پوشان اراکی با پیروزی به رختکن بروند.

همیاری در اواسط نیمه دوم با اخراج ستارپور ۱۰ نفره شد و همین امر موجبات بازی تدافعی این تیم را فراهم آورد.پس از اخراج ستارپور تیم کاوه حملات پردامنه ای روی دروازه نماینده اراک تدارک دید که به جز یک صحنه که با شوت سرکش بازیکن خود گل زیبایی به ثمر رساند (که توسط کمک داور آفساید اعلام شد)از حملات خود بهره چندانی نبرد تا همیاری در نخستین بازی این فصل خود با خوش شانسی به پیروزی برسد.

فصلی که با توجه به بازی امروز بعید به نظر می رسد فصل چندان موفقی برای اراک و نماینده اش باشد.

در هر حال آرزوی ما سر بلندی اراک و اراکی در همه میادین بوده و هست.پس به امید اعتلای نام اراک با موفقیت نمایندگانش در تمامی عرصه ها...

۲ نظر:

علیرضا گفت...

سلام بابک جان
براتون میل گذاشتم
حتما در اولین فرصت بخونید . خیلی مهمه
ممنونم

پیمان گفت...

سلام
کل ماجرای توهین به سرزمین مادریمان اراک را بازتاب دادم.
ممنتظر شما هستم.
مرسی،پیمان