۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

پور مهدی: همیاری برای صعود به لیگ برتر بسته نشده!


سرمربی جدید تیم فوتبال همیاری مرکزی گفت: برای کسب سه امتیاز به یزد می‌رویم.

ناصر پورمهدی در اولین اظهار نظر پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم لیگ یکی استان مرکزی، در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در خصوص حضورش در شهر اراک افزود: پس از مذاکراتی که با مسوولان باشگاه همیاری داشتم و حضور در جلسه هیات مدیره، در نهایت شرایط را برای کار در شهر اراک و خدمت به فوتبال این شهر مناسب دیدم و خوشحالم که در تجربه‌ای دیگر، امروز قسمت شده در خدمت فوتبال اراک باشم.

وی در خصوص خواسته‌های مسوولان باشگاه همیاری گفت: نظر مسوولان این بود که تیم از شرایط کنونی خارج شود و ما تلاش می‌کنیم با افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان، دور رفت را به خوبی به پایان برسانیم تا در تعطیلات نیم فصل یک بازسازی در تیم داشته باشیم.

پورمهدی در پاسخ به این سوال که آیا مسولان باشگاه همیاری از شما توقع صعود به لیگ برتر را داشته‌اند؟ تصریح کرد: واقعیت این است که تیم همیاری برای صعود به لیگ برتر بسته نشده و موقعیت کنونی این تیم هم گواه این موضوع است؛ هدف نخست ما این است که تیم را امسال در لیگ یک نگه‌ داریم.

وی با بیان اینکه «یک مربی ریسک‌‌پذیر هستم» گفت: متاسفانه بازیکنان از نظر روحی روانی در شرایط خوبی قرار ندارند و نتایج ضعیف 10 هفته نخست تاثیر منفی روی آنها گذاشته است که تلاش می‌کنیم این مشکل را به حداقل برسانیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال همیاری مرکزی در پایان در خصوص دیدار حساس تیمش برابر تربیت یزد در هفته یازدهم لیگ آزادگان به خبرنگار ایسنا گفت: تیم تربیت امسال از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است و سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد اما، ما هم علی‌رغم تمامی مشکلاتی که داریم، مطمئنا حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و برای کسب سه امتیاز به یزد می‌رویم هرچند کار سختی در پیش داریم.

هیچ نظری موجود نیست: