۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

تعجیل در انتقال تیم نفت سبب خدشه بر اعتبار اراک شد


یک‌ عضو شورای شهر اراک با انتقاد از نحوه پیگیری انتقال تیم فوتبال نفت به اراک، گفت: تعجیل در انتقال تیم نفت سبب شد تا وجهه و اعتبار شهرستان اراک زیر سوال برود.

سیدعماد مولایی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: بحث انتقال تیم فوتبال نفت به شهرستان اراک و مسایلی که در برنامه ۹۰ اتفاق افتاد سبب شد تا تمامی انتقادها از انتقال تیم‌های دیگر به شهرستان‌های مختلف کشور، بر سر اراک خراب شود.

وی عنوان کرد: تعجیل در امر انتقال تیم نفت به اراک سبب شد تا در برخی از موارد و توسط برخی از افراد وجه و اعتبار اراک را نیز زیر سوال برد.

وی با اشاره به اظهارات مختلف نمایندگان استان مرکزی در این رابطه بیان کرد: حتی نمایندگان استان مرکزی نیز دراین رابطه اظهارات متناقضی داشتند و متاسفانه اتفاق نظری در این رابطه وجود نداشت.

مولایی نسب گفت: انتقادهایی که به امر انتقال تیم نفت به اراک صورت می‌گیرد در برخی از ابعاد درست است‌.

این عضوشورای شهر اراک ادامه داد: شهر اراک با وجود داشتن پتانسیل‌های بالا چه تفاوتی با شهرهای صاحب فوتبال دارد که صنایع این شهر‌ها در تیم داری بسیار فعال هستند ولی در اراک این امر صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: شهرهای صاحب فوتبال اعتبارات قابل توجهی از طریق صنایع اخذ می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهر اراک دارای پتانسیل‌های بالایی در امر ورزش است که به جای انتقال یک تیم به این شهر باید زمینه ساز رشد و شکوفایی این پتانسیل‌ها را در امر ورزش فراهم کرد.

مولایی‌نسب تصریح کرد: در بحث انتقال‌، اظهارات برخی‌‌ها عزت‌مندی مردم اراک را زیر سوال برد.

این عضوشورای شهر اراک گفت: متاسفانه انتقال نفت به اراک سیاسی شده است وهرکس ادعا می‌کند که زمینه ساز انتقال تیم فوتبال نفت به اراک شده در حالی که اگر حق ورزش داده شود، نیازی به این انتقال نیست.


پانوشت : انگار جناب مولایی نسب یادشان رفته است یکی از همین افراد عجول خود ایشان بودند. این مطلب را بخوانید (+)

هیچ نظری موجود نیست: