۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

فركي: از زمان انتقال نفت به اراك اطلاعي ندارم


فارس: سرمربي تيم نفت تهران كه به عنوان نخستين تيم ليگ برتري كشور در تعطيلات نيم فصل وارد جزيره كيش شده، گفت: نمي ‌دانيم كي به اراك منتقل مي‌ شويم.

به گزارش فارس از كيش، تيم نفت تهران كه در آينده نزديك به نفت اراك تغيير نام خواهد يافت، براي برپايي يك اردوي شش روزه وارد جزيره كيش شد و بلافاصله نخستين تمرين خود را شنبه در زمين چمن شماره يك ورزشگاه المپيك برگزار كرد.

حسين فركي چهره نام آشناي فوتبال كشور و سرمربي فعلي تيم نفت تهران در حاشيه اين اردو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي فارس در كيش، هدف خود از برپايي اردوي تيمش در اين جزيره را شرايط اقليمي ايده‌آل كيش عنوان كرد.

وي با اشاره برنامه‌هاي تيمش در اين اردو از برگزاري دو بازي دوستانه با تيم‌هاي كيشي خبر داد و اظهار داشت: تلاش مي‌كنيم تا ضمن بهره بردن از شرايط آب و هوايي و امكانات بسيار مناسب اين جزيره در آغاز دوباره ليگ موفق عمل كنيم.

فركي در پايان درباره زمان انتقال كامل تيم نفت به استان مركزي گفت: هنوز نمي‌دانم از چه زماني به اراك مي‌رويم و در اين مورد مسئولان باشگاه پاسخگو خواهند بود.
در جلسه استاني هيئت دولت كه در اراك به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، مصوب شد تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزي انتقال يابد.

نفت تهران نخستين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي‌كند.

استان مركزي در ليگ برتر نماينده‌ اي ندارد اما در دسته اول تيم همياري اراك از اين استان حاضر است.

در فصل زمستان و پائيز كه اغلب نقاط كشور از هواي سرد و خشك برخوردار است، آب و هواي مناسب و مساعد كيش در كنار امكانات موجود ورزشي و اماكن رفاهي سبب شده كه بسياري از تيم‌هاي ورزشي اين جزيره را براي آماده‌سازي بازيكنان خود در تعطيلات انتخاب كنند.

هیچ نظری موجود نیست: