۱۳۸۹ بهمن ۱۸, دوشنبه

مدیر عامل باشگاه شن‌ سا: مزد زحمات یکساله خود را گرفتیم


تیم فوتبال بانوان شن ‌سا اراک با کسب نتایجی خارق‌العاده، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرد تا بهترین نتیجه یک تیم از استان مرکزی در لیگ ‌های برتر کشوری رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در حالی که امسال برای نخستین بار لیگ فوتبال بانوان به صورت منظم و رفت و برگشت برگزار شد، تیم شن‌سا اراک از همان ابتدای فصل مقتدرانه روانه لیگ شد و در 15 بازی، به 14 برد و یک تساوی و 46 امتیاز دست یافت تا رکوردی بی‌نظیر را در بین تیم‌های تمامی لیگ‌ برتری در رشته‌های مختلف به جای گذاشته باشد. نکته جالب در رابطه با عملکرد شن‌سا تفاضل گل مثبت 64 گل این تیم بود که در نوع خود برای یک تیم فوتبال جالب توجه است.

در همین ارتباط سیدمحمد مرتضوی‌نژاد مدیرعامل باشگاه شن‌سا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا از کلیه بازیکنان، اعضای کادرفنی و دست‌اندرکاران باشگاه شن‌سا تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه امروز خوشحالیم که مزد زحمات یک‌ساله خود را با قهرمانی در لیگ برتر گرفتیم، تصریح کرد: از همان ابتدای فصل هدف‌گذاری ما قهرمانی در لیگ برتر بود و با داشتن یک تیم منسجم و یک‌دست، مقتدرانه به این مهم دست پیدا کردیم.

مرتضوی‌نژاد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید با چنین عملکری قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شوید؟ به خبرنگار ایسنا گفت: تیم خوبی را روانه مسابقات کرده بودیم و به کمتر از قهرمانی هم راضی نمی‌شدیم اما، واقعیت این است که عملکرد تیم در این فصل به دور از تصورات و انتظارات ما بود و بازیکنان شن‌سا به خوبی فعل خواستن را صرف کرده و چنین نتایجی را رقم زدند.

وی ادامه داد: به شخصه اطمینان داشتم که در فوتبال بانوان استعدادهای خوبی در کشور وجود دارد که باید به آنها توجه شود لذا، با تجربه خوبی که در رشته فوتسال داشتیم، فعالیت خود را در فوتبال بانوان آغاز کردیم و هدف‌گذاری‌های ما هم حضور موفق در عرصه‌های بین‌المللی و کسب افتخار برای ایران اسلامی در عرصه‌ای دیگر و این بار در فوتبال بانوان بود.

مرتضوی‌نژاد در خصوص مربی نیجریه‌ای تیمش و سن پائین وی گفت: «ایزاکپا پیس» تجربه بازی در لیگ‌های بانوان نیجریه و روسیه و مربیگیری در تیم‌های این کشورها را داشت؛ این مربی 22 ساله شاید سن کمی داشت اما، توانست با ارتباط عاطفی خوبی که با بازیکنان برقرار کرد، از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی را در تیم حاکم کند و به عنوان یک مربی و هم بازیکن، نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم شن‌سا داشت.

وی در خصوص فاصله گرفتن شن‌سا از سایر رقبا پس از گذشته 5 هفته از لیگ برتر اظهار کرد: ابتدای فصل چند تیم رقابت نزدیکی در صدر جدول با هم داشتند و ما هم پیش‌بینی چنینی وضعیتی را کرده بودیم لذا، با داشتن بازیکنان آماده در پست‌های مختلف و یک‌سطح بودن نفرات، عملکرد یکنواختی در طول فصل داشتیم و بدون فراز و نشیب، به کارمان ادامه دادیم و همین مسئله عامل اصلی موفقیت شن‌سا بود.

مدیرعامل باشگاه شن‌سا در پایان خواستار توجه بیشتر مسوولان ورزش کشور به فوتبال بانوان شد و به خبرنگار ایسنا گفت: مطمئنا با استعدادهایی که در این رشته وجود دارد، فوتبال بانوان ایران آینده روشنی خواهد داشت که در این راستا افزایش امکانات در استان‌های مختلف شرط اصلی است.

هیچ نظری موجود نیست: