۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

انتقاد شدید سرمربی همیاری اراک از داوری های ضعیف


تا AFC هم شده می روم اما این بساط را جمع می کنم!

«ملک اراک»: سرمربی تیم همیاری اراک گفت: در لیگ دسته اول به دلیل نبود نظارتی بر بازی های آن، اشتباهات داوری نتایج را تغییر داده و حق را به حقدار نمی دهد.

ناصر پور مهدی افزود: نزدیک به 17 سال در فوتبال ایران فعالیت می کنم اما باید به این موضوع اعتراف کنم که داوری های در لیگ دسته یک فراتر از ایران است (!) تا حدی که قضاوت ها زیر صفر است و این اشتباهات داوری یا به دلیل آموزش ضعیف است یا به صورت عمدی رخ می دهد.
وی ادامه داد: به عسگری -سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال- اعلام می کنم که باید به دلیل پوشش رسانه ای ضعیف در لیگ دسته اول باید نظارت خود را بر داوری این مسابقات بیشتر کنند زیرا این یک ضعف بزرگ است که داور نتیجه بازی را تعیین کند.

سرمربی تیم همیاری اراک با اعلام این مطلب که باشگاه ها با سرمایه گذاری کلان وارد مسابقات می شوند، اظهار کرد: در لیگ یک هیچ حساسیتی برای مسوولین وجود ندارد در حالی که باید با توجه بر این لیگ از حیثیت داوران پاک کشورمان دفاع شود.

وی در پایان گفت: اگر در تیم همیاری بمانم و به فعالیت خود ادامه دهم با رفتن به AFC این بساط را جمع می کنم تا دیگر شاهد از بین رفتن حق نباشیم.

۱ نظر:

ملایر پاتوق گفت...

سلام.ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر میزنید.
مدیریت ملایر پاتوق