۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

نصیحتهای سرگردان یک عزیز برادر!

شخص ناشناسی نظر زیر را بدون نام بردن از شخص مشخصی برای وبلاگ بنده فرستاده و مشخص نیست توپ ایشان از کدام مطلب این وبلاگ پر شده است! بر خود لازم دیدم این نظر را منتشر کنم شاید نصیحتهای سرگردان این عزیز برادر به شخص مورد نظرش برسد!! ما که نفهمیدیم ایشان به کدام بینوایی توپیده است و چه شخصی را تهدید می کند. شاید شما بفهمید.

" عزیز برادر این شخصی که شما از وی صحبت می کنید الان استخدام است.دلیلی ندارد این پدر کشتگی را ادامه دهید.من هم شما را می شناسم هم ایشان را می دانم که دو طرف دچار آسیب جدی می شوند و این خواست برخی سیاست بازان است شما را دوره کرده اند.آنها نمی خواهند سر بر تن شما باشد و نه فرد مورد نظر شما.شاید هم بخواهند توسط شما مخالفین شورا را از سر راه بردارند که در این صورت هم شما محکوم به نابودی هستید.از این لج بازی و جنگ طلبی بیهوده دست بردارید.در مقاله اخیر که عیله شورا نوشته شده اسمی از شما نیست (خوب معلومه که نیست چون اصلا من خبری از مقاله کذایی که شما می گویید ندارم) و مخاطب آن شما نیستید چرا می خواهید خودتان را در این دعوا وارد کنید.

اگر هجمه علیه شما شروع شود تازه می فهمید تنهای تنها هستید و آنهمه ماشاله بگو و به به و چه چه تمام می شود.برای اینکه وارد زندگی شخصی تان نشوند وارد زندگی شخصی دیگران نشوید چون سنگی که به شیشه پنجره دیگران می زنید ممکن است باعث فرو ریختن خانه شیشه ای تان گردد.امیدوارم دست از این لج بازی هلاکت بارتان بردارید.عمر این شورا تمام است.نگذارید عمر سیاسی و کاری تان هم با این شورا تمام شود.اگر قرار بود این نامردهای شورایی به کسی وفا کنند قبل از شما خیلی ها بودند که اصلا نوبت به شما نمی رسید.درست فکر کنید.من نمی گویم انتقاد نکنید.اتفاقا انتقاد هم بکنید ولی حریم شخصی افراد را هدف نگیرید چرا که شما هم حریم شخصی دارید و براحتی توسط دیگرانی که به هیچ چیز و هیچ کسی اعتقاد ندارند نقض خواهد شد.آن موقع عزیزترین داشته هایتان وجه المسامحه همین سیاسیت بازان که به ظاهر و ادعا دوست شما هستند قرار می گیرد.من جای شما از این حس بی غیرتی و ساده انگاری احساس بدی دارم.بیایید و ادعاهای این سیاسی کاران را در عمل بسنجید و ببینید الان که هیچ زد و خوردی نیست و اوضاع آرام است و قرار نیست کسی هزینه بدهد حاضرند کار شما را در شهرداری منطقه یک درست کنند.باور کنید اینها مرد این حرفها نیستند.امیدوارم کار به قسمتهای بعدی این نصیحت نکشد تا مجبور نباشم آیینه خود واقعی شما باشم و بود و نبودت را برای تشریح کنم... ".

هیچ نظری موجود نیست: