۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

ساخت هزار دستگاه کمباین برای عراق از سوی کمباین سازی اراک


مهر: مدیر منابع انسانی شرکت کمباین سازی ایران گفت: قرارداد ساخت هزار دستگاه انواع کمباین برای کشور عراق به ارزش 50 میلیون دلار در شرکت کمباین سازی ایران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، موسی بیات عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: بر اساس این قرارداد شرکت کمباین سازی ایران در مدت پنج سال باید هزار دستگاه انواع کمباین را با استفاده از فناوری های مورد نیاز طرف عراقی برای استفاده در مزارع کشاورزی این کشور ساخته و محصول را به طرف مقابل تحویل دهد.

وی اضافه کرد: این شرکت همچنین کار ساخت 20 دستگاه کمباین را برای ایالت قره باغ ارمنستان به پایان رسانده است که از این تعداد هم اینک 10 کمباین به طرف ارمنی تحویل و 10 کمباین دیگر نیز در حال تحویل است.

بیات با اشاره به اینکه شرکت کمباین سازی ایران توانسته است با اجرای سیستم های مدیریتی مناسب سهم بالایی از تامین کمباین کشور را به خود اختصاص دهند، بیان داشت: این شرکت هم اینک رایزنی های متعددی را با بازرگانان و تجار دیگر کشورها برای معرفی محصولات خود به انجام رسانده است که انتظار می رود در این رفت و آمدهای اقتصادی و تجاری زمینه برای صادرات بیشتر محصولات تولیدی در این شرکت به خارج کشور فراهم شود.

هیچ نظری موجود نیست: