۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

نامه یک مرزیجرانی به اداره اوقاف

در ابتدا شایان ذکر است اعلام کنم وبلاگ "اراک ؛ شهر من" بدون اعمال هیچ سانسور و خود سانسوری تمام نامه ها و نظراتی را که عاری از هر گونه توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد و در آن به مسائل ملی ؛ قومی و مذهبی هتک حرمت نشده باشد منتشر می کند.

پس از انتشار مطلبی با عنوان "تکلیف مردم را مشخص کنید!" یکی از اهالی مرزیجران نامه ای را برای نگارنده فرستاده و خواستار منتشر کردن آن شده است که متن کامل آن در پی می آید :

"به نام خداوند مهربان
اینجانب آنجفی از روستای مرزیجران ؛ آب ما ابر آسمان ؛ زمین ما زمین خدا. خانه ای با دست خود ساختیم. اگر قالی بافی زنانمان نبود حتی یک لیتر آب هم نداشتیم چون این آبادی بیابان لم یزرع بود که ما با سوخت چینی (هر بوته 3 ریال) روزگار خود را سپری می کردیم.

به گفته حضرت امام خمینی (ره) این زاغه نشینان یک عمر تو سری خوردند حالا می بینیم که اوقاف ادعا دارد ملک مرزیجران از آن اوست. آیا یک متر زمین خریده و به دست کسی داده؟ آیا یک لیتر آب برای کسی در آورده؟ آیا تخم(بذر) و گاو به کسی داده؟آیا بنایی برای کسی ساخته؟آیا دارو و بیمارستان برای کسی تهیه کرده؟

چرا این همه اذیت می کند؟!".

لازم به ذکر است این نامه جهت اطلاع رسانی و رعایت اصول خبر رسانی بیطرفانه منتشر شده است و نگارنده وبلاگ در دعوی بین مردم مرزیجران واداره کل اوقاف استان ذینفع نبوده و نیست.

هیچ نظری موجود نیست: