۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

جوانان امروز رایگان از موزه ها دیدن می کنند


موزه سلطان آباد اراک
خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان جوانان استان مرکزی می‌توانند به طور رایگان از موزه‌های استان بازدید کنند.

محمدحسین‌ فرمهینی‌فراهانی‌ امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک افزود: موزه‌های سلطان‌آباد، صنایع دستی حسن‌پور، چهارفصل اراک، مردم‌شناسی ساوه، جانور‌شناسی اراک، مردم‌شناسی آشتیان، مردم‌شناسی خمین، غار نخجیر و شهر زیر‌زمینی ذلف‌آباد از موزه‌هایی هستند که جوانان استان می‌توانند در اوقات فراغت خود از آن‌ها به صورت رایگان بازدید کنند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات رفاهی و تفریحی، ترویج روحیه شادی و نشاط و برگزاری تورهای استان‌گردی در مجموعه‌های تاریخی و طبیعت بکر استان از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در هفته جوان است که دختران و پسران جوانی که مایل هستند در تورهای اراک‌گردی و استان‌گردی شرکت کنند، می‌توانند در این طرح تورها حضور یابند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی بیان داشت: با توجه به اینکه مسئله هویت یکی از مسائل مهم دوره جوانی است، آشنایی جوانان با پیشینیان و آداب و رسوم آنها می‌تواند جوانان را در رسیدن به هویت واقعی ایرانی رهنمون کند که این اداره کل در هفته جوان برنامه‌های مختلفی را با این سیاست در دستور کار خود قرار داده است.

فراهانی افزود: هفته جوان بهترین فرصتی است که مسئولان می‌توانند با توجه به شنیدن نقطه نظرات گام‌های مؤثری در رفع خواسته‌های جوانان بردارند.

هیچ نظری موجود نیست: