۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

«دو قدم مانده به مترو»!


به گزارش اراک ؛ شهر من یکی از وبلاگ نویسان اراکی ادعا کرده است «سازمان قطار درون شهری اراک و حومه» در آینده ای نزدیک تاسیس خواهد شد.

«اراک شهر اریکه های ماندگار» در مطلب خود با درج این خبر می نویسد «در راستاي كاهش آلودگي هواي كلان شهر هاي كشور و كاهش آلودگي هوا در شهر اراك و ايجاد متروي اراك كه پيش از اين عباس رجايي قول آن را داده بود سازمان قطار درون شهري اراك و حومه در آينده اي نزديك تاسيس خواهد شد».

وبلاگ مذکور منبع خبر خود را «منبعی آگاه» ذکر کرده است.

این بلاگر اراکی با ذکر میدان ورزش به عنوان یکی از ایستگاههای متروی اراک خبر داده است «در راستاي كاهش آلودگي هواي شهر اراك و افزايش اعتبارات عمراني كلانشهر اراك اجراي چند تقاطع غير هم سطح در اراك آغاز شده که يكي از اين تقاطع ها تقاطع غير هم سطح ميدان ورزش خواهد بود كه اين پروژه با ادغام در پل شهيد بختياري بزرگ ترين پل فلزي كشور و هم چنين ايستگاه مترو جلوه ي زيبايي به منطقه يك خواهد داد».

«اراک شهر اریکه های ماندگار» به نقل از یک «منبع آگاه» نوشته است «مطالعتي براي  پل هوايي در  هفت راه (نه چهار راه) شريعتي موسوم به ميدان شريعتي٬ تقاطع غير هم سطح در چهار راه ميثم  و تقاطع غير هم سطح در ابتدا و انتهای پل فرنگي برای اتصال این پل به بزرگراه امیر کبیر آغاز شده است».

شایان ذکر است در مهرماه 88 شورای شهر اراک طرح مطالعاتی ایجاد شبکه مترو در اراک را تصویب کرد اما از آن زمان تا به حال خبری درباره ی این طرح در رسانه های استان منتشر نشده است.

۱ نظر:

امید گفت...

خبر غافلگیر کننده ای بود.