۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

حبس ۶ ساعته مسافران قطار تهران به خوزستان در نزدیکی اراک


 «نایاب آنلاین»: مسافران قطار 134 تهران ـ خرمشهر كه از ساعت12 روز گذشته پايتخت را به مقصد خوزستان ترك كرده بود به دليل نوسازي بخش از خطوط ريلي بيش از هفت ساعت در اين قطار محبوس شده‌اند.

برخي از مسافران اين قطار اظهار مي‌ دارند كه توقف هفت ساعته اين قطار در نزديكي شهر اراك از ساعت 20:05 روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 2:10 دقيقه بامداد امروز ادامه داشته است.

بر اساس اظهارات مسافران اين قطار درهاي خروج قطار در اين مدت مسدود بوده است و به دليل كمبود آب شرب و شست و شو در اين قطار براي مسافران مشكلات زيادي به وجود آمده است.

بسياري از مسافراني كه براي بازگشت خود از خوزستان در برنامه‌ريزي كرده بودند و براي اين امر از هواپيما و قطار استفاده كرده بودند برنامه‌هاي خود را بر هم زده يافتند و اين امر سبب شد تا آنها در خوزستان سرگردان باشند.

بر اين اساس مدير كل راه آهن جنوب در باره دليل اين اتفاق اظهار داشت: اين اتفاق براي بازسازي خط راه آهن محور جنوب رخ داده است.

عليرضا احتشام افزود: زمان در نظر گرفته شده براي اين عمليات هشت ساعت در نظر گرفته شده بود كه به دليل برخي اتفاقات اين زمان افزايش يافت.

گفتني است قطار تهران ـ خرمشهر كه مسافت تهران انديمشك را با 12 ساعت زمان طي مي‌كند امروز ساعت 9 صبح به ايستگاه انديمشك وارد شده است و در صورتي كه بايد راس ساعت يك بامداد به اين ايستگاه وارد مي‌شد.

۲ نظر:

رجبی گفت...

سلام. وبلاگ جالبی دارید. لطفا ما را با عنوان "بازدید!سایت تبلیغاتی اراک" لینک کنید.

اراک شهر ما گفت...

با سلام
ممنون از نظرات شما
متاسفانه جمعه این هفته اراک نیستم.
انشاالله در فرصت دیگه ای همدیگه رو ملاقات کنیم
با تشکر
کامرانی