۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

مخالفت شعبانی فرد با استعفای بازوند از ریاست هیات مدیره همیاری اراک


استاندار مرکزی با استعفای «هوشنگ بازوند» از ریاست هیات مدیره باشگاه همیاری مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در حالی که از هفته گذشته و به دنبال استعفای رییس هیات مدیره باشگاه همیاری مرکزی، حاشیه ‌های مختلفی پیرامون این باشگاه ایجاد شده است، استاندار مرکزی با استعفای هوشنگ بازوند مخالفت کرد.

علی‌اکبر شعبانی‌ فرد استاندار مرکزی در نامه‌ای خطاب به بازوند معاون عمرانی استاندار مرکزی و رییس هیات مدیره باشگاه همیاری اعلام کرده است: «آقای بازوند؛ با استعفای جنابعالی مخالفت می‌شود. انشاءالله با تدبیر جنابالی و هدایت راهبردی شما موضوع حل شود».

گفتنی است، هوشنگ بازوند چندی پیش در نامه‌ای به استاندار مرکزی، استعفای خود از ریاست هیات مدیره باشگاه همیاری مرکزی را اعلام کرده بود.

بازوند در بخشی از این نامه با اظهار گلایه از عدم حمایت برخی مسوولان استان از ورزش و سنگ‌اندازی برخی حاشیه‌سازان آورده است:

«با توجه به حاشیه‌های بسیار زیادی که در فوتبال استان وجود دارد و دست‌های پنهانی در جهت عدم پیشرفت این تیم (همیاری) وجود دارد تا جایی که منجر به کتک‌کاری سرمربی انتخاب شده در روز روشن توسط گروهی ضد ورزشی و ضد فوتبال می‌شود و همچنین مشکلاتی که حضوری خدمت جنابعالی عرض کردم، استعفای خود را اعلام می‌دارم».

هیچ نظری موجود نیست: