۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

در اعتراض به سوء مدیریت؛اسکواش بازان اراکی اعتصاب کردند


بنا به گزارش اراک ؛کلانشهر من وبلاگ «اسکواش پرتحرک ترین ورزش» که مطالب مربوط به ورزش اسکواش در اراک را منتشر می کند خبر داده است ورزشکاران این ورزش در اراک در اعتراض به اوضاع بد اسکواش در شهر اراک دیگر پا به سالن اسکواش شهر نمی گذارند.

به نوشته این وبلاگ « با وجود همه اعتراضات نسبت به وضع نابسامان و اسفناک اسکواش اراک همچنان روز به روز شاهد بدتر شدن اوضاع هستیم ... از کورت های غیرقابل استفاده گرفته تا عدم نظافت سالن اسکواش اراک که متاسفانه بدترین توهین به اسکواش بازان اراکی هست...حکایت غم انگیزی هست که باید کسی در اراک صاحب سمت رئیس هیئت باشد که ذره ای دلسوز و عاشق این رشته نیست».

بلاگر مذکور با اشاره به وضعیت مدیریت این ورزش در اراک نوشته است « حدود 4 الی 5 ماه است که سالن اسکواش اراک در این وضعیت بد قرار دارد و هیچکس پاسخگو نیست!نمی دانم چرا با اسکواش اراک چنین کردند...همین برهه زمانی کافی بود تا بازی همه اسکواش بازان اراکی لطمه بخورد!تا انگیزه های بازیکنان کم رنگ تر شود!تا عده ای قید اسکواش را بزنند!یعنی صدای اعتراض ما به گوش فدراسیون نمی رسد؟!یعنی کنار گذاشتن یک مسئول اینقدر سخت است؟!!!!چرا واقعا فدراسیون در این چند ماه تصمیم قاطع و روشنی اتخاذ نکرده است؟!».

وبلاگ «اسکواش پرتحرک ترین ورزش» در پایان خبر داده است بازیکنان به نشانه اعتراض از رفتن به سالن خودداری می کنند و همه در کنار هم اعتصاب را آغاز کردند و «دیگر صدای توپ های اسکواش بازان اراکی در سالن شنیده نمی شود!».


هیچ نظری موجود نیست: