۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

میری: احداث زیر گذر های عابرین پیاده در دست بررسی است


شهردار اراك گفت: شهرداري اراك موافق برداشته شدن پل‌هاي هوايي عابرين پياده در ميدان شهداي اراك است.

سيد مرتضي ميري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مركزي، با بيان اين مطلب افزود: بر اساس نظرسنجي كه در شهرداري اراك از عابرين پياده صورت گرفته است، 75 درصد مردم از اين پل‌ها در ميدان شهداي اراك استفاده نمي‌كنند كه بر اين اساس شهرداري اراك موافق با برداشته شدن اين پل‌ها است.

وي توضيح داد: عابرين پياده مهمترين دليل براي عدم عبور از اين پل‌ها را عرض كم خيابان عنوان كرده‌اند كه سبب مي‌شود تا از اين پل‌هاي عابرين پياده استفاده نكنند.

وي فرهنگ‌سازي در زمينه استفاده از پل‌هاي عابرين پياده را مهم عنوان كرد وافزود: به جاي استفاده از نرده‌هاي بلند و اجبار مردم به استفاده از پل‌هاي عابرين پياده بايد به سوي فرهنك‌سازي در جهت افزايش استفاده از اين پل‌ها برويم.

ميري يكي از پروژه‌هاي در دست مطالعه در شهرداري اراك را احداث زير‌گذر در جهت عبور عابرين پياده عنوان كرد و افزود: دراين طرح زيرگذرهايي براي عبور عابرين پياده احداث مي‌شود كه داراي جاذبه‌هاي لازم نيز است و مردم مي‌توانند از زير گذرها عبور كنند.

شهردار اراك ادامه داد: احداث زير گذر در شهر اراك بايد با استفاده از جاذبه‌ هايي همچون احداث مغازه‌ ها در زير زمين باشد تا رغبت مردم را براي استفاده از آن فراهم كند.

هیچ نظری موجود نیست: