۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

ناگفته ‏هایی از مفقود شدن ملی پوش ایران در فرانسه!


«آینده»: به گزارش ایسنا، تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی عازم فرانسه شده بود كه پس از بازگشت تیم، محمدحسین ابراهیمی ملی‌پوش ایران در اسلحه فلوره كه به همراه سایر بازیكنان و كادر فنی به فرانسه رفته بود، به كشور بازنگشت.

ابراهیمی یك روز پیش از بازگشت تیم ملی به تهران، هتل محل اقامت ملی‌پوشان را ترك كرد و تلاش مسوولان تیم برای پیدا كردن وی بی‌نتیجه ماند. ابراهیمی در رقابت‌های جهانی فرانسه همراه با تیم فلوره از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خودداری كرده بود.

مسوولان فدراسیون این موضوع را به اطلاع سازمان تربیت بدنی و سفارت ایران در فرانسه رسانده‌اند و در تلاشند تا از طریق سفارت ایران در فرانسه، او را پیدا كرده و راهی گوانگ‌جو كنند.

محمدحسین ابراهیمی عضو تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه فلوره در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو بود. تیم ملی شمشیربازی عازم گوانگ‌جو شده است اما ابراهیمی كه از فرانسه برنگشته، تیم را همراهی نكرد.

بازگشت زودتر سرپرست تیم و نقش نامعلوم نماینده حراست

در همین خصوص مشرق نیز گزارش داد، محمدحسین ابراهیمی كه در اسلحه فلوره عازم این كشور اروپایی شد، به طرز عجیبی ناپدید شد. وی پس از این رقابت‌ها، همراه لوازم شخصی كه داشت، به مقصد فرودگاه حركت می كند؛ اما دیگر خبری از او در دسترس نیست. وی قرار بود عازم بازی‌های آسیایی گوانگجو شود.

ابراهیمی در دیداری كه علی سعیدلو (رئیس سازمان ورزش) از اردوی این تیم انجام داد هم حضور داشت و پاداش 5 میلیون تومانی را دریافت كرد.هنوز درباره دلایل برنگشتن وی به ایران خبری در دست نیست. نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی اتفاق روی داده هستند. البته هنوز خبری رسمی درباره پناهندگی وی هم اعلام نشده است. این اتفاق و موارد مشابه، این ابهام را موجب شده كه نقش سرپرست تیم‌های اعزامی به مسابقات برون مرزی و نمایندگان حراست سازمان تربیت بدنی چیست. بایستی بازنگری در نقش و وظایف افراد اعزامی به خصوص نمایندگان حراست به چنین رویدادهایی صورت گیرد. به نطر می رسد، در مواقعی، نمایندگان حراست اعزامی از تخصص لازم برخوردار نبوده و نگاهی تفریحی به این سفرها دارند.

البته نكته قابل تامل درباره نبود سرپرست تیم است. سرپرست این تیم، پیمان فخری بود كه به دلایلی نامعلوم زودتر از سایرین راهی ایران می شود. همین باعث می شود تیم در آن دوره كه ملی پوشمان ناپدید می شود، فاقد سرپرست رسمی باشد. فخری كه دبیر فدراسیون هم است، اكنون در گوانگجو به سر می برد.

در مسابقات جهانی كه در روزهای 13 تا 22 آبان در پاریس برگزار شد، علی یعقوبیان، محمد رضایی، سیدصادق عابدی، حامد صداقتی و عبدالله سراجیان نمایندگان اسلحه اپه، جواد رضایی، حامد صیاد قنبری، محمد حسین ابراهیمی و حمیدرضا طاهر خانی به صورت تیمی و انفرادی به میدان رفتند.

هیچ نظری موجود نیست: