۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

«شبی که همه باختند ...»!


«شن سا دلان»: دوشنبه 22 آذر 89 شبی تلخ بر مردم سرزمین اراک گذشت.شبی که قرار بود 90 به روی آنتن شبکه سه برود و مردم اراک با توجه به سایر برنامه های ورزشی در طول هفته ، خود را آماده کرده بودند تا این بار پربیننده ترین برنامه ورزشی سیما به واسطه انتقال نفت به اراک آنها را به سخره بگیرد و از هیچ کنایه ای دریغ نکند.

همانطور که انتظار می رفت برنامه 90 هم به مانند دیگر برنامه های ورزشی هفته اخیر محوریت خود را به نفت و انتقال آن به اراک اختصاص داده بود.

از همان ابتدای برنامه و از حرفهای تند و تیز فردوسی پور پیدا بود که طوفانی در راه است ، طوفانی که به هیچ جنبنده ای رحم نخواهد کرد ، حتی به کسانی که بالاترین مقامات را در حکومت دارا باشند.

بدون شک در چند روز اخیر ماجرای 90 و مناظره طوفانی فردوسی پور با نمایندگان مجلس را شنیده اید و ذکر دوباره آن مطالب تکرار مکررات است.در طول این چند روز هیچ اظهار نظری در مورد این برنامه جنجالی بر روی این پایگاه قرار ندادیم تا مبادا از سر احساس لگدمال شده مان حرفی زده باشیم.اما امروز تصمیم گرفتیم در مطلبی کوتاه از این برنامه صحبت کنیم.بر خلاف بسیاری از وبلاگها و سایتها که یکی از دوطرف این دعوا را برنده نامیدند ما چنین قصدی نداریم چرا که رفتار هیچ یک از دوطرف این مجادله مورد تایید ما نیست.

از یک سو افراط عادل فردوسی پور در به کار بردن کنایه ها و سخنان طعنه آمیز مورد نکوهش ماست و از سوی دیگر کشاندن بحث به سیاست از سوی احمدی بیغش!

این سوال که چرا برنامه 90 می بایست تا این حد دون و حقیر باشد که در رابطه با انتقال نفت به اراک از یک داور نظرخواهی کند در ذهن ما بی پاسخ می ماند و از سوی دیگر پافشاری مسئولان اراکی برای درست جلوه دادن این گونه انتقالها ما را در فکر فرو می برد.

نمی توانیم خود را توجیه کنیم که به چه علت تصاویر رختکن های ورزشگاه 5 مرداد ، که حتی در آن مسابقات لیگ دسته دوم کشور هم برگزار نمی شود ، برای غلط جلوه دادن انتقال نفت به اراک از برنامه 90 پخش می شود ، از منظر دیگر هم تلاش های مسئولان شهرمان در زمینه انتقال نفت به اراک در نیم فصل دوم لیگ برتر امسال برایمان قابل هضم نیست چرا که معتقدیم هنوز شرایط زیرساختی و البته فرهنگیمان جهت حضور در لیگ برتر به مرز ایده آل نرسیده است و این نیم فصل زمان بسیار مناسبی است تا خود را برای حضوری به یادماندنی در لیگ برتر آماده کنیم.

به هر حال امیدواریم این ایرادهایی که از دو طرف دعوا گرفتیم کسی را رنجور نکرده باشد...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پاسخ به لشکرکشی فردوسی پور در برنامه 90

در وبلاگ هواداران فوتبال اراک

http://al-arak-club.mihanblog.com/