۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

دو طلا و یک نقره ورزشکاران استان در بازیهای پاراآسیایی گوانگ‌ ژو


ورزشکاران استان مرکزی پس از درخشش در نخستین دوره بازی ‌های پاراآسیایی 2010 گوانگ‌ژو وارد شهر اراک شده و مورد استقبال مسوولان و علاقه‌ رمندان به ورزش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، خسرو قمری مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی در این مراسم در سخنانی موفقیت ورزشکاران استان در نخستین دوره بازی‌های پاراآسیایی را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه در ورزش‌ های جانبازان و معلولان ورزشکاران استان مرکزی از برترین‌های کشور هستند، تصریح کرد: حضور ورزشکارانی از استان در تیم ‌های ملی والیبال نشسته، فوتبال هفت نفره، فوتبال نابینایان و کم‌بینایان و تیراندازی تایید کننده این موضوع است.

گفتنی است، در نخستین دوره بازی‌های پاراآسیایی از استان مرکزی، عیسی زیراهی در والیبال نشسته به همراه تیم ایران قهرمان شد، بهمن انصاری، هاشم رستگاری و فرزاد مهری در ترکیب تیم فوتبال 7 نفره به مدال طلا دست یافتند، جواد فلفلی به عنوان مربی تیم 5 نفره نابینایان و کم‌بینایان را نایب قهرمان کرد.

همچنین در این مسابقات کاظم یارمحمدی از استان مرکزی مسابقات فوتبال نابینایان و کم‌بینایان را قضاوت کرد و مهین حسن‌آبادی هم در ترکیب تیم‌ملی تیراندازی حضور داشت.

هیچ نظری موجود نیست: