۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

واکنش پورحیدری به انتقال نفت: امکانات اراک حرفه ای و مناسب است


منصور پور حیدری؛ سرپرست استقلال تهران و مدیر فنی «از راه دور» همیاری اراک! درباره ی انتقال تیم نفت تهران به اراک اظهاراتی کرده است.

بنا به گزارش وبلاگ «عشقم استقلال» وی در پاسخ به سوالی در همین زمینه می گوید «من اطلاعي از انتقال تيم نفت تهران به اراک ندارم. شخصا اعتقاد دارم که امکانات شهر اراک حرفه اي و مناسب است».

پور حیدری در ادامه ضمن رد اظهار نظر درباره ی درستی تصمیم انتقال نفت تهران به اراک می افزاید «اگر اين انتقال پايان فصل صورت گيرد بهتر است و باز هم تصميم گيرنده مسئولان هستند و من نمي دانم اين اتفاق رخ دهد درست است يا خير».

وی در پایان به ارتباطش با مسئولان همیاری اراک اشاره کرده و می گوید «من از تيم همياري اراک دور هستم. به دليل شرايطي که استقلال دارد فرصت رفتن به اراک را ندارم و به صورت تلفني با آنها در ارتباط هستم».

هیچ نظری موجود نیست: