۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

اعتصاب دانشجویان امتحانات دانشگاه صنعتی اراک را لغو کرد


به گزارش اراک؛ کلانشهر من وبلاگ «اراک دانشجو» خبر داده است دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک (علم و صنعت سابق) به دلیل آنچه که این وبلاگ «معلوم نبودن مدیریت دانشگاه و نداشتن بودجه» خوانده است از حضور در جلسه برگزاری امتحانات امتناع کرده اند.


به گفته دانشجویان این دانشگاه دلیل اعتراضات دانشجویی «محقق نشدن مصوبات سفرهای استانی و کارشکنی های دانشگاه علم و صنعت ایران» است و درخواست اصلی آنها «مشخص شدن ردیف بودجه جدا و انتخاب مدیر جدید مجموعه می باشد (این دانشگاه هم اکنون مدیر مشخصی ندارد)».
چندی پیش و با سفر هئیت دولت به اراک و بنا به درخواست برخی نمایندگان استان دانشکده علم و صنعت اراک به دانشگاه صنعتی اراک تغییر نام داد که به نوشته اراک دانشجو هدف از این کار «مستقل شدن و عملکرد بهتر آن» اعلام شده ولی تنها تابلوی سر در دانشکده به دانشگاه تبدیل شده و به گفته این وبلاگ چیز دیگری تغییر نکرده است.


به گفته یکی از دانشجویان اکثریت آنها در روز شنبه 8 صبح در محوطه اصلی دانشگاه حضور یافته و اعتراض خود را نسبت به موارد ذکر شده به گوش مسئولین استان رساندند.



-اختصاصی اراک؛ کلانشهر من با کمک گزارش اراک دانشجو و یکی از خوانندگان عزیز

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خبر واقعيت دارد و طي اين چند روز، يعني از آغاز هفته، دانشجويان اين دانشگاه در امتحانات شركت نكردند.

مسعود گفت...

سلام
ممنون بابت اطلاع رسانی خوبتون
ولی توی پاراگراف دوم فک کنم مشکلی وجود داره و اون اینه که دانشجویان ، دلیل وضع آشفته این دانشگاه رو محقق نشدن مصوبات سفرهای استانی و کارشکنی های دانشگاه علم و صنعت ایران می دونن و درخواست اصلیشون مشخص شدن ردیف بودجه جدا و انتخاب مدیر جدید مجموعه می باشد (این دانشگاه هم اکنون مدیر مشخصی ندارد ) ، همچنین درباره پاراگراف آخر باید عرض کنم اکثریت دانشجویان در روز شنبه 8 صبح در محوطه اصلی دانشگاه حضور به هم رسوندن و اعتراض خودشون رو نسبت موارد بالا به اطلاع مسئولین استان رسوندن ،
برف بازی و این داستان ها هم در کار نبوده
با تشکر