۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

نامه ای به استاندار!


یکی از وبلاگ نویسان اراکی با انتشار نامه ای سرگشاده به شعبانی فرد؛ استاندار مرکزی انتقادات بسیاری بر عملکرد وی و سایر مسئولین مطرح کرده است.

وی که خود را یک «دانشجوی اراکی» معرفی کرده است با اشاره به سفر هئیت دولت به استان در آذر ماه گذشته و عدم توجه مسئولین استان به مطرح کردن مشکلات اصلی اراک و استان مرکزی می نویسد: «از سفر هیئت دولت به استان در نیمه آذر ۸۹ آغاز می کنم . سفری پر معنی که مسئولین استانی جای تمرکز روی طرح مشکلات مردم به فکر استقبال بی نظیر از رئیس جمهور بودند.ظاهرا این مسئولین آنقدر سرگرم بودند که سد کمال صالح را فراموش کردند!قرار بود مشکلات کارگران استان را به گوش مسئولین کشوری برسانند اما شاید این را نیز فراموش کردند».

این بلاگر با تاکید بر حق شهروندان در نقد سخنان و مواضع مسئولین استانی چنین ادامه داده است: «اجازه دهید بحث را از تیم نفت شروع کنیم. شما با استناد به برنامه گزارش ورزشی شبکه آفتاب در حضور مجری این برنامه موافق این انتقال بودید. آقای شعبانی فرد آن برنامه را بیاد می آورید؟ درباره همیاری مرکزی هم سخن گفتید . گفتید ان شاء الله بتوانیم ۲ تیم در لیگ برتر از استان داشته باشیم ! رتبه ی همیاری در لیگ دسته ۱ را می دانید؟ از وضعیت این تیم اطاع دارید ؟ آقای شعبانی فرد انصافا چقدر موفقیت همیاری برایتان مهم بود ؟ آقای شعبانی فرد چرا جلوی تبلیغات عده ای را برای این انتقال نگرفتید؟ چرا به پتروشیمی و پالایشگاه یا به آلومینیوم فشار نمی آورید تیم دسته اولی استان را حمایت کنند؟ براستی چه کسانی ضرر می کنند از اینکه تیمی از استان مرکزی با تلاش های ورزشی به لیگ برتر راه پیدا کند؟».

وی در ادامه به سد کمال صالح و عذم افتتاح آن در سفر سوم هئیت دولت به استان با وجود وعده مسئولین پرداخته و خواستار عذرخواهی مسئولین از مردم بابت عدم افتتاح این سد شده است و می نویسد: «نیمه دوم سال ۸۹ بالاخره با کلی تبلیغات قرار است این پروژه در سفر سوم هیئت دولت افتتاح گردد اما متاسفانه روز افتتاح اعلام می کنند این پروژه میلیاردها تومان اعتبار نیاز دارد!موضع سکوت جناب استاندار مرکزی در قبال این جریان چه معنایی دارد؟ آقای استاندار مگر یک عذرخواهی چقدر هزینه دارد ؟ مگر توضیح علل و توجیه منطقی چقدر هزینه دارد؟».

این وبلاگ نویس اراکی به طرح بزرگراه امیر کبیر (55 متری) اشاره کرده و خواستار در جریان قرار گرفتن مسئولین کشوری از روند اجرایی پروژه شده و نوشته است: «شهردار اراک اعلام کرد اگر ادامه پروژه متوقف شود فاز فعلی نیز کارایی نخواهد داشت! اما متاسفانه عده ای تازه یادشان افتاده مقابل ادامه این پروژه قرار گیرند!».

او در پایان خواستار مواضع شفاف و پاسخگویی استاندار و دیگر مسئولین در قبال شهروندان شده و چنین نامه خود را به آخر می رساند: «مردم , استاندار از جنس خودشان می خواهند . آقای استانداری پاسخگو باشید و تمامی مسئولین را به پاسخگویی در قبال تک تک شهروندان وادار کنید».


لازم به ذکر است متاسفانه پایگاه «مرکزی دیلی» که این نامه را منتشر کرده است طبق روال گذشته از ذکر منبع و نام وبلاگ خودداری کرده است ولی مشخص شده این نامه توسط بلاگر وبلاگ «اراک دیلی» منتشر شده است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اگر کار برای مردم است و به جهت تاثیر گذاری پس چه فرقی می کند نام این وبلاگ درج شود یا خیر؟

ناشناس گفت...

این مطلب از وبلاگ اراک دیلی درج گردیده است
www.arak-daily.blogfa.com
لطفا انعکاس دهید
درضمن در این وبلاگ از مرکزی دیلی به دلیل عملکرد غیرحرفه ای انتقاد شده است
با تشکر مدیریت اراک دیلی