۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

نمایشگاه بهاره اراک از 10 اسفند برپا می‌ شود


رئیس مجمع امورصنفی شهرستان اراک گفت: نمایشگاه بهاره (شب عید) امسال در قالب 400 غرفه در سطح اراک و 1140 غرفه در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود که نسبت به سال ‌های گذشته 3 درصد افزایش و رشد یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، علی محصولی با تأکید بر اینکه امسال به کیفیت و کمیت کالاها و محصولات در نمایشگاه توجه ویژه‌ای شده است، افزود: امسال در نمایشگاه بهاره کالاها از تنوع و کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

وی تجهیز و مرمت سالن ‌های نمایشگاه‌ها، ایجاد و راه ‌اندازی تاکسی تلفنی و پارکبان به جهت تردد آسان و راحت مردم را از جمله اقدامات انجام شده در راستای کیفی شدن نمایشگاه عنوان کرد و اظهار کرد: امسال نمایشگاه در برابر حوادث غیر مترقبه، سرقت، آتش‌سوزی و ... بیمه شده است.

محصولی تاریخ برگزاری نمایشگاه را از 10 تا 20 اسفندماه به مدت 10 روز اعلام کرد و گفت: تلاش شده قیمت کالاها و محصولات در نمایشگاه امسال بین 5 تا 20 درصد زیر قیمت سطح بازار باشد.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه بهاره خاطرنشان کرد: سعي شده در نمایشگاه امسال از محصولات استاندارد و با کیفیت و واحدهای تولیدی خوش نام استفاده شود.

رئیس مجمع امورصنفی شهرستان اراک حضور بازرسان و اجرای برنامه‌های نظارتی در نمایشگاه را از دیگر برنامه‌ها در راستای برگزاری نمایشگاه ذکر کرد و افزود: همچون سال‌ های گذشته بازرسی و نظارت در نمایشگاه انجام و با متخلفین برخورد خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: