۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

آیا "نامه امیر" توقیف شده است؟!

هفته نامه "نامه امیر" که از حرفه ای ترین نشریه های استان مرکزی به خصوص شهر اراک به شمار می رود اکنون چندین روز است که از تاریخ انتشار شماره جدیدش می گذرد بدون آنکه بر روی پیشخوان مطبوعات شهرمان بنشیند.


آخرین شماره این نشریه 30 آذرماه گذشته منتشر شد و می بایست دوشنبه هفته پیش نیز شماره جدید آن چاپ شود که اینطور نشد و هنوز بر روی وب سایت این نشریه نیز تصویر و مطالب شماره قبل به چشم می خورد.


در شماره گذشته ؛ نامه ی امیر اقدام به انتشار تصویر و خبر مرگ آیت الله العظمی منتظری کرد که روز یکشنبه 29 آذر ماه خبر مرگ وی منتشر شده بود. احتمال دارد انتشار تصویر بزرگ آیت الله و درج کامل درجه ی فقهی این عالم مرحوم دلیل توقیف احتمالی آن باشد.


این در حالی است که هنوز خبری مبنی بر توقیف یا توقف انتشار این نشریه در رسانه های رسمی و غیر رسمی اراک منتشر نشده است.


مدیر مسئولی این نشریه با جناب آقای نیک عهد که از متخصصین در این حوزه و از اساتید رشته ی روابط عمومی و روزنامه نگاری در دانشگاههای اراک هستند است.


امید است نامه ی امیر با چاپ شماره جدید خود در روز دوشنبه آینده خوانندگان خود و فعالان عرصه اطلاع رسانی را از نگرانی به در آورد.

۱ نظر:

nameh amir گفت...

شهروند گرامي
با تشكر از حسن نظر شما در خصوص نشريه نامه امير و توجه شما به مسائل مختلف شهري و اجتماعي بايد به استحضار برسانم نشريه نامه امير شماره جديد خود را روز سه شنبه بر روي پيشخوان دكه هاي مطبوعات استان قرار خواهد داد و هيچگونه دستوري مبني بر توقيف نشريه تا اين لحظه به اين دفتر واصل نگرديده است .
با سپاس و تشكر
مجيد نيك عهد
مدير اجرايي نشريه نامه امير