۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

آیا مرکزی دیلی ف یلتر شده است؟

چند روزی است که نمی توان به پایگاه خبری مرکزی دیلی با آدرس http://markazidaily.ir وارد شد هر چند این پایگاه هر روز با اخباری تازه به روز می شود اما بنده که یکی از خوانندگان این پایگاه هستم نمی توانم به آن دسترسی پیدا کنم.

دلیل نگارش این مطلب نیز این بود که هر چند خواستم با ورود غیر مستقیم به وب سایت مذکور انان را از این مسئله آگاه کنم ولی علی رغم ورود موفقیت آمیز غیر مستقیم قسمت نظرات مطالب دچار مشکل شده است و در بخش تماس نیز پیامی که برای گردانندگان آن فرستادم ارسال نشد.

اگر این مسئله ناشی از نقص فنی در وب سایت نباشد باید آن را به پای فیل ترینگ آی.پی آن در برخی آی.اس.پی ها (ISP) نوشت. نمی دانم مشکل از کجاست فقط تنها راهی که به ذهنم رسید نگارش این مسئله بود تا لااقل اگر دست اندرکاران وب سایت مطالب وبلاگ اراک ؛ شهر من را دنبال می کنند پی به این مشکل برده و توضیحی به خوانندگان خود دهند.

۲ نظر:

امید گفت...

سلام من که مشکلی ندارم و به راحتی دسترسی دارم البته isp مورد استفاده من ساتیا نیست.
راستی از اظهار لطفت ممنونم.

ناشناس گفت...

سلام به همشهری خوش فکر و فهیم
از دقت نظر شما درباره پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی ( مرکزی دیلی ) سپاسگذاریم.طی چند روز گذشته متاسفانه با کاهش محسوس کیفیت اینترنت ارائه شده توسط isp های شهرستان اراک و افزایش بازدید از مرکزی دیلی برخی کاربران اراکی در بازدید این سایت دچار مشکل شده اند با وجود اینکه مشکلی متوجه پشتیبانی فنی مرکزی دیلی نبوده و نیست ولی با اتخاذ تدابیر مناسب در چند روز آینده اینگونه مشکلات کاهش خواهد یافت. از حسن نظر و لطف شما سپاسگذاریم...
با تشکر - روابط عمومی مرکزی دیلی