۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

فعالیتهای مجتمع سیاحتی تفریحی امیر کبیر اراک در نوروز 89

مدیر روابط عمومی مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر اراک به تشریح فعالیت‌های مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به مناسبت ایام نوروز پرداخت.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: هتل امیرکبیر به عنوان اولین هتل 5 ستاره در استان مرکزی در آغازین روزهای سال نو تمهیدات بسیاری را جهت استقبال و پذیرایی میهمانان نوروزی استان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران نورزی جهت حضور و استفاده از خدمات این هتل باید ابتدا نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند، گفت: جهت ارایه خدمات به کسانی که بدون رزرو قبلی به این هتل مراجعه می‌کنند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

غفاری گفت: از جمله خدمات قابل ارایه توسط این هتل برای مسافران نوروزی استان می‌توان به جاده سلامتی، پیست دوچرخه سواری، سالن بیلیارد، استخر و سالن بدنسازی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین بازدید از بناهای تاریخی استان همچون سرای کاشان، سرای مهر و چندین موزه همچون موزهای خاکباز، مدرسه سپهداری و حمام چهار فصل توسط تورهای این هتل به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

غفاری از طراحی تورهای یک روزه سفر به شهرهای هم‌جوار استان مرکزی مانند کاشان و همدان، محلات، تفرش و دلیجان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال سال اول بازدید از غار چال‌نخجیر دلیجان که یکی از بزرگترین و زیباترین غارهای ایران است بازدید از غار مذکور نیز در برنامه های مسافرتی تورهای هتل در نظر گرفته شده است.

وی باتاکید بر اینکه فضای هتل از لحاظ طبیعی برای مسافران نوروزی گویای فرهنگ و رسوم مردم استان مرکزی است، گفت: در ورودی‌های شهر از 28 اسفند نسبت به قرار دادن اکیپ‌های مستقر در کنار ستادهای نوروزی سازمان میراث فرهنگی برای استقبال و راهنمای مسافران به داخل یا بیرون از شهر اقدام شده است.

هیچ نظری موجود نیست: