۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

تکلیف مردم را مشخص کنید!


بنده زاده مرزیجران هستم.از زمانی که مهندس رجایی آمد و خبری که خود خوش می خواند را به مردم روستا داد و گفت در ازای پرداخت مبلغ 50 تومان برای هر متر زمین اراضی آنها از دست اوقاف خارج و سند دار می شوند این مردم ساده دل باور کرده و به فکر تهیه پول افتاده اند.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود. اداره اوقاف و امور خیریه استان در جوابیه ای برای مهندس رجایی ضمن اینکه تاکید کرده است این طرح هنوز تصویب نشده و مورد موافقت یا مخالفت شورای نگهبان قرار نگرفته است می نویسد " آنچه که قرار است اتفاق بیفتد تبدیل به احسن است یعنی باید برای موقوفات بهتر شود نه بدتر با این طرح نه تنها نفعی به موقوفات نمی رسد بلکه فاتحه موقوفات نیز خوانده می شود".

مدیرکل این اداره در ادامه می گوید " منابع زیرزمینی در خور معاوضه با اراضی آباد موقوفه ندارد که معوض بدهد در حالی که قوانین و مقررات و مشکلات خاص خودش را دارد و در بیشتر موارد اراضی در اختیارش هم متعلق به موقوفه است که آن هم داستانی دارد. لذا مردم شریف استان خصوصاً مرزیجران بدانند که اوقاف استان هم در فکر حل مشکلات آنان است ولی این راه حل را عملی نمی داند".

حال به نظر شما این بلاتکلیفی مردم که این آقایان انجام می دهند کار درستی است؟! آیا مردم روستاها و مالکان زمینهایی که اوقاف مدعی آنهاست باید یک روز به خاطر خبر خوش! مهندس رجایی خوشحال شوند و یک روز با جوابیه اوقاف در بهت فرو روند. چه کسی پاسخگوست؟!

هیچ نظری موجود نیست: