۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

مصداقی دیگر از ناتوانی مدیریت شهری اراک

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: یکی از مشکلات اساسی در شهر اراک در زمینه ترافیک، کمبود پارکینگ است.
به گزارس مرکزی دیلی ، سرهنگ مسعود آبایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: کمبود پارکینگ یکی از مشکلات مادر در زمینه مقابله با ترافیک است که باید در زمینه رفع آن برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مکان‌های مرکزی شهر اراک از کمبود پارکینگ رنج می‌برند و در حاشیه‌های شهر نیز این مشکل وجود دارد.

وی با انتقاد از نبود پارکینگ برای پارک کامیون و خودروهای سنگین عنوان کرد: با درخواست‌های مردمی، نیروی انتظامی خودروهای سنگین را از مراکز اصلی شهر جمع‌آوری کرد در حالی که مکان مناسب برای پارک خودروهای سنگین وجود ندارد که این امر در مواردی مشکلاتی را برای دارندگان خودروهای سنگین بوجود آورده است.

آبایی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر در زمینه کاهش ترافیک در معابر عبوری سطح شهر عنوان کرد: در سال‌های اخیر و هم اکنون، روحیه تعامل و همکاری بسیار بالایی در سطح شهر اراک بوجود آمده که در این شرایط اقدامات خوبی برای روان‌سازی ترافیک صورت گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی، تعامل در زمینه روان‌سازی ترافیک شهری را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ۱۸ دستگاه در زمینه روان‌سازی ترافیک نقش دارند تا بتوان به شرایط مطلوب دست پیدا کرد.

هیچ نظری موجود نیست: