۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

«کلی گویی های تکراری» شهردار در حاشیه ملاقات مردمی


به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، “سید مرتضی میری ” شهردار اراک طی این ملاقات که چهار ساعت به طول انجامید ، به شکل حضوری با حمعی از شهروندان گفتگو و مشکلات انان را مورد بررسی قرار داد .

تخفیف در عوارض اضافه ساخت بناها ، کاهش عوارض تخلفات کمیسیون ماده ۱۰۰ ، درخواست ساخت بناهای تجاری ، استفاده از تخفیفات عوارض نوسازی ساختمان ، صدور پروانه ساخت در نقاط حاشیه ای شهر اراک و مساعدت در عوارض اتمام بنا از جمله اهم درخواست های شهروندان اراکی از شهردار بود.

شهردار اراک در حاشیه این ملاقات عمومی در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری و کلیه پرسنل شاغل در آن تمام سعی و اهتمام خود را در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی آنان به کار می گیرند .

“سید مرتضی میری ” اظهار داشت: شهرداری اراک به عنوان یکی از مهمترین دستگاههای خدماتی و اجرای شهر نیازمند مساعدت بیشتر همشهریان در حوزه شهری است تا آبادانی و توسعه متوازن شهری سرعتی دو چندان یابد.

وی ،همچنین از مکانیزه کردن فعالیتهای حوزه خدمات شهری خبر دادو افزود: با انجام بررسی های لازم به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان ، فعالیتهای خدمات شهری شهرداری اراک از کیفیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار خواهد شد.

پانوشت مرکزی دیلی :

جناب آقای شهردار ! زمان در گذر است و شهروندان چشم براه نتیجه وعده های یکسال گذشته شما هستند. الان زمان رایزنی برای شهردار شدنتان گذشته و کلی گویی در مورد تلاش و اهتمام و تکریم ارباب رجوع و سرعت دو چندان مشکلی از مشکلات شهروندان نمی کاهد.

شما باید بدانید که الان وقت انجام وعده های ماههای گذشته تان است. بگویید برای مردم چه کرده اید؟ آرزوهای شما بدرد شهروندان نمی خورد. در زمینه مشکلات شهر و شهروندان بگویید چند درصد مشکل را حل نموده اید؟ تیم مشاوران تحصیل کرده و کارکشته تان را معرفی کنید و برنامه های مصوب خود را با سقف زمانی به مردم اعلام کنید شاید کمی از بی اعتمادی مردم به شهرداری و شخص شما کم شود!!!!

هیچ نظری موجود نیست: