۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

«در کرهرود،هنوز از وجود زمین ورزشی مطلوب بی بهره ایم»


مهرورزان اراک: عضو شورای شهر کرهرود گفت: با وجود دارا بودن جمعیت 40 هزار نفری در کرهرود ، هنوز از وجود زمین ورزشی مطلوب بی بهره ایم.

محمد جعفری ، با بیان این مطلب افزود: مطالبات مردم باید مورد پیگیری قرار گیرد و مماشات دراین زمینه نیز سودی ندارد.

وی عنوان کرد: باید بیت المال در خدمت مردم و در جهت خدمات رسانی به مردم باشد و شوراهای شهر نیز در این شرایط تمام تلاش خود را برای کمک به مسئولین وخدمتگذاران مردم انجام می دهند.

وی تصریح کرد: شهری که دارای 40 هزار نفر جمعیت است چرا نباید هنوز از وجود زمین ورزشی بهره مند باشد.

جعفری با اشاره به اهمیت ترویج فعالیت های ورزشی سالم در جامعه عنوان کرد: توسعه فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی می تواند سبب شود تا جامعه از بعد روانی در شرایط ایده آلی قرار گیرد.

نائب رییس شورای شهرستان اراک توضصیح داد: در حال حاضر تنها زمین خاکی در اختیار علاقه مندان به فعالیت های ورزشی قرار دارد که این امر نمی تواند نیازهای کرهرود را برطرف کند.

وی در خصوص دیگر مشکلات شهر کرهرود عنوان کرد: در زمینه مسایل راه وترابری نیز کرهرود با چالش هایی روبرو است که در خواست نمایندگان مردم از مدیران ومسئولان ، افزایش خدمات رسانی وبرای رفع مشکلات است

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
واقعا مسئولین اراک و این استان دارن چه کار می کنن؟
اراک سراسر نقصه
درسته هر جایی مشکلات خودش رو داره ولی وضع اراک خراب تر از این حرفاست!

نانوشته های ژورنالیست اراکی گفت...

سلام بالاخره امروز وقت کردم یه سری به وب شما بزنم، مطالب جالبی رو انتخاب می کنیدولی امیدوارم منم این قدر وقت کنم که حداقل هفته ای یک بار وبم رو به روز کنم، بازم به من سربزنید

ناشناس گفت...

واقعا مشکل کرهرود در نداشتن زمین ورزشی است یا هزاران مشکل بزرگتری که زندگی شهری در معیارهای حداقلی رابرای آن به ارمغان آورده است؟