۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

سرپرست همیاری:احتمال سرمربی شدن «یعقوب وطنی» وجود دارد


سرپرست باشگاه همیاری مرکزی از احتمال اضافه شدن «یعقوب وطنی» به کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

محمدرضا غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: از همان ابتدا هم وطنی از جمله گزینه‌های ما برای حضور در کادرفنی بود که در نهایت با مذاکراتی که با این مربی داشتیم، به احتمال زیاد وی به کادرفنی تیم اضافه خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم گفت: با انتخاب یعقوب وطنی، فعلا انتخاب سرمربی دیگر در اولویت کاری ما قرار نمی‌گیرد و این احتمال وجود دارد که وی به عنوان سرمربی تیم فعالیت کند اما، هنوز این موضوع نهایی نشده است.

غفاری تصریح کرد: این مربی سابقه هدایت تیم‌های لیگ یکی از جمله شیرین‌فراز را در کارنامه خود دارد و در مدتی که با تیم آلومینیوم اراک همکاری می‌کرد، شاهد عملکرد خوبی از وی بودیم و به همین دلیل اعتقاد داریم یعقوب وطنی یکی از گزینه‌های مناسب برای هدایت تیم همیاری است.

وی در خصوص تعلیق فعالیت‌های تیم همیاری به دلیل بدهی‌های دو فصل پیش آلومینیوم اراک به خبرنگار ایسنا گفت: گروهی از مسوولان فوتبال استان پیگیر این مسئله هستند و با قول مساعدی که مدیران مجتمع آلومینیوم داده‌اند، امیدواریم این تعلیق هرچه سریع‌تر بداشته شود.

غفاری در ادامه در خصوص وضعیت نفرات تیم همیاری اظهار کرد: با تست‌گیری‌هایی که در چند هفته گذشته توسط مربیان انجام شد، در نهایت نزدیک به 20 بازیکن مستعد و خوب شناسایی شدند که ظرف دو روز آینده با 10 الی 15 تن از این بازیکنان قرارداد خواهیم بست و در ادامه در دو هفته‌ای که به پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات باقی مانده است، سعی می‌کنیم سایر نفرات مورد نیاز را جذب کنیم.

سرپرست باشگاه همیاری مرکزی در پایان از انتخاب «صفر شاه‌محمدی» به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم همیاری خبر داد و افزود: در حال حاضر یعقوب وطنی، ابوالفضل قدمیان و صفر شاه‌محمدی اعضای کادرفنی تیم را تشکیل می‌دهند و به دنبال اضافه کردن یک مربی بدنساز هم هستیم.

هیچ نظری موجود نیست: