۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

سرمربی همیاری مرکزی:فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم


سرمربی تیم فوتبال همیاری مرکزی از عملکرد شاگردانش در نخستین دیدار فصل جدید لیگ آزادگان اظهار رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، تیم فوتبال همیاری مرکزی عصر پنج‌شنبه در نخستین دیدار خود در استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به مصاف کاوه تهران رفت که در پایان به پیروزی ارزشمند 2 بر 1 برابر حریف خود دست یافت.

در این دیدار ابتدا تیم کاوه در دقیقه 3 دروازه حریف را باز کرد تا در همان دقایق ابتدایی شوکی به تیم میزبان وارد شود؛ در ادامه تیم همیاری کنترل بازی را در دست گرفت و توسط محمد محمدیان گل تساوی را به ثمر رساند؛ علی سلیمانی هم چند دقیقه بعد یک ضربه پنالتی را از برای تیم همیاری از دست داد اما، چند دقیقه‌ای بیشتر طول نکشید تا حامد بصیری گل دوم نماینده استان مرکزی را وارد دروازه حریف کند و نیمه نخست با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم رسول ستارپور بازیکن تیم همیاری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد اما، این اخراج تاثیری در نتیجه نهایی بازی نداشت تا نماینده فوتبال استان مرکزی شروعی امیدوارکننده در فصل جدید لیگ دسته یک داشته باشد.

در پایان این دیدار یعقوب وطنی سرمربی تیم همیاری مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا از عملکرد شاگردانش اظهار رضایت کرد و گفت: در این دیدار بازیکنان همیاری فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

وی با اشاره به غیبت سه بازیکن اصلی تیمش در این بازی افزود: یک روز قبل از مصاف با کاوه، به ما اعلام کردند به دلیل تکمیل نشدن مدارک نمی‌توانیم از امیر اظهری، کارلوس سانتوز و کریم کولی‌باری استفاده کنیم؛ هر چند این موضوع در ابتدا نگران‌کننده به نظر می‌رسید اما، اجازه ندادیم روحیه تیم به هم بریزد و با روحیه‌ای بالا بازیکنان را به زمین فرستادیم.

وطنی با اشاره به گل زودهنگام تیم کاوه تصریح کرد: شاید اگر از نظر روحی آمادگی لازم را نداشتیم، بازی از دستمتان خارج می‌شد اما، خوشبختانه خیلی زود به جریان بازی برگشتیم و در 25 دقیقه طوفانی نتیجه را تغییر دادیم؛ در نیمه دوم هم پس از اخراج ستارپور که کاملا فنی بود، دقایقی بازی دست ما بود و در 15 دقیقه پایانی با توجه به 10 نفره شدن تلاش کردیم که نتیجه را حفظ کنیم که خوشبختانه در پایان به یک پیروزی بسیار شیرین و ارطشمند دست پیدا کردیم.

سرمربی همیاری مرکزی با بیان اینکه در این دیدار شاهد تنها 30 درصد آمادگی بازیکنان همیاری بودیم، به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به مشکلاتی که تیم ما در راه آماده‌سازی پیش از فصل داشت، این پیروزی از نظر روحی بسیار برای ما مهم بود.

وی در پایان با تمجید از تیم کاوه تهران گفت: مطمئنا در آینده از تنها نماینده لیگ یکی تهران حرف‌های زیادی خواهیم شنید.


مطلب مرتبط : گزارش تصویری بازی همیاری مرکزی و کاوه تهران -  (1) و (2)

هیچ نظری موجود نیست: