۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

جایگاه های سوخت بنزین و گاز عامل جدید ترافیک در شهر اراک


پایگاه «عماد مولایی نسب»: نایب رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک گفت یکی از دغدغه های پیش روی مسوولین حل مشکل ترافیک در شهر اراک میباشد اما به علت عدم آینده نگری ها در ایجاد تاسیسات خدمات رسانی این معضل خود را در حال حاضر بیشتر نشان میدهد.

یکی از نمونه های بارز آن جایگاه های سوخت رسانی بنزین و گاز میباشد که به جای انجام خدمات دهی به مردم در حال حاضر به عنوان یکی از عوامل اصلی ترافیک شهری تبدیل گردیده است.

مولایی نسب بیان نمود عدم فضای کافی و فیزیکی این جایگاه ها در خیابان های طالقانی،شریعتی،ادبجو، مشهد،انتهای خیابان شهدا و هپکو ترافیک شدیدی به وجود آورده که به علت پارک وسایل نقلیه در کنار خیابان ها برای نوبت سوخت تردد سایر وسایل نقلیه در حال عبور را دچار مشکل و مخاطره کرده است که این ترافیک در بعضی ساعات روز به اوج خود رسیده باعث اعتراضات همشهریان می گردد.

وی عنوان نمود ایجاد جایگاه CNG درجایگاه های پمپ بنزین این ترافیک را تشدید نموده به شکلی که به علت عدم فضای کافی در این جایگاه ها تلاقی خودروهای گازسوز و بنزین سوز را موجب شده که حتی درگیری هایی بین رانندگان در صف انتظار را موجب میگردد.

او گفت در جایگاه های سوخت رسان که فضای فیزیکی کمی دارند اگر اتفاق یا حادثه ای مثل آتش سوزی به وقوع بپیوندد به دلیل ذکر شده فرار از حادثه امکان پذیر نمی باشد و باعث تلفات و خسارات جبران ناپذیری برای رانندگان خواهد شد.

مولایی نسب اضافه کرد آیا واقعا استانداردهای بین المللی در این جایگاه ها از لحاظ فضای مناسب و امنیت کافی رعایت گردیده است؟ با اندکی تامل و قضاوت همشهریان عزیز میتوان به نتیجه رسید!!!

عضو شورای اسلامی شهر اراک از مسوولین ذی ربط خواست برای طرح های آتی و ایجاد جایگاه های سوخت رسان به مکان و فضای مناسب بر اساس استانداردهای جهانی توجه ویژه مد نظر قرار گیرد.


مطلب مرتبط : ترافیک اراک در ترافیک تصمیم گیری مسئولان 

هیچ نظری موجود نیست: