۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

نماینده اراک: فردوسی‌ پور را ممنوع‌ التصویر کنید!


«آفتاب»: نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ممنوع‌التصویر شدن «عادل فردوسی‌پور» را خواستار شد.

عباس رجایی با انتقاد شدید از مسائل مطرح شده توسط مجری برنامه 90 در برنامه دوشنبه گذشته، گفت: «فردوسی‌پور» در برنامه 90 هفته گذشته مطالبی را درخصوص تصمیم‌گیری‌های دولت و همچنین نمایندگان استان مرکزی بیان و اقدامات نمایندگان استان در جهت پرداختن به مسائل مردم را حرکت در جهت انتخابات و رای گرفتن عنوان کرد که جای تاسف داشت.»

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: «واقعا جای تاسف است که رسانه ملی چیزی حدود 3 ساعت را در اختیار حرف‌های بی‌ربط قرار می‌دهد و تاسف‌بارتر این که، رسانه ملی وقتی مسائل مهم و اساسی مملکت مطرح می‌شود و در واقع قرار است یک بحث محتوایی در صدا وسیما مطرح شود، برای یک دقیقه وقت اضافه هزار و یک اما و اگر می‌آورد. درعین حال حق نمایندگان استان مرکزی است که در دادگاه علیه این مجری طرح شکایت کنند.»

رجایی در پایان گفت: «ممکن است از دیدگاه هر شخصی هر اقدامی در مملکت قابل تقدیر و بررسی باشد اما، آیا ما می‌توانیم هر نظر، نقد و بررسی شخصی را در یک برنامه زنده تلویزیونی در اختیار بینندگان قرار دهیم؟»


پ.ن. : البته بسیاری بر این باورند صحبتهای فردوسی پور کاملا درست و منطقی بوده است. از جمله نگارنده وبلاگ «اراک؛ کلانشهر من» که عقیده دارد تصمیم به انتقال تیم نفت به اراک می تواند تمام امکانات ورزشی استان را درگیر کرده و به سایر ورزش های غیر فوتبالی ضربه بزند.

۱ نظر:

مُلک اراک گفت...

واقعا این طوری فکر میکنید؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!