۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

واکشن اخوان به ادعای لطفی در خصوص انتقال نفت به اراک


بهمن اخوان، نماينده تفرش، آشتيان و فراهان در مجلس هشتم:
هيچكس نمی تواند از باشگاه صنعت نفت بهره برداری سياسی و تبليغاتی كند

هفته نامه «عطر یاس» - گروه سياسی، محسن قلعی: اخوان در خصوص باشگاه صنعت نفت و انتقال آن به استان مركزي ابراز داشت: اين مسئله پيشنهاد شخص استاندار بود كه اين باشگاه به استان مركزي منتقل شود و معاون اول رئيس دولت هم نظر تك تك نمايندگان را جويا و موافقت آنها را گرفتند و به اتفاق آراء تمام نمايندگان با نظر استاندار موافق بودند، لذا هيچكس نمي تواند آن را به نام خود ثبت و از آن بهره برداري سياسي و تبليغاتي كند. باشگاه نفت متعلق به استان مركزي است.

وي تصريح كرد: شنيده ام يكي از نمايندگان قصد دارد اين باشگاه را به نام خود ثبت كند اما من با قاطعيت مي گويم كه اين نماينده مي خواهد براي خود تبليغات كند. در استان مركزي هر پروژه ملي كه دنبال مي شود كار يك نماينده نمي تواند باشد بلكه كار مجمع نمايندگان استان است.
وي ادامه داد: اگر اين نماينده چنين قدرتي داشت يك سال پيش اين كار را مي كرد.


برخی مطالب شماره جدید عطر یاس
امروز باشگاه صنعت نفت هديه دولت به استان مركزي است و از استاندار و دكتر رحيمي معاون اول رئيس دولت هم در اين خصوص تشكر مي كنيم. بنده هم به نوبه خودا فتخار مي كنم كه اعلام رضايت كردم كه اين تيم به استان مركزي بيايد. در حال حاضر هر استان تيم مطرحي را جذب كرده است كه براي استان مركزي هم باشگاه نفت در نظر گرفته شده است.

اين عضو كميسيون صنايع مجلس در خصوص تغيير نام استان مركزي به استان آفتاب ابرازد اشت: بايد در يك نظر سنجي كلي در اين خصوص نظر مردم را جويا شد اما بنده به عنوان يك نماينده با نام آفتاب موافق نيستم، شايد شبكه آفتاب معنايي داشته باشد اما به عنوان نام استان با آن مخالفم.

مي توان همانند استان هايي كه نامشان همان مركز استان است، اسم استان را همان استان اراك گذاشت و يا استان اميركبير، قائم مقام و يا امام خميني (ره)، ديگر اسامي هستند كه مي توان مدنظر داشت، اما احساس مي كنم كه در خصوص اسم آفتاب اكثريت مردم هم مخالف باشند.

نماينده مردم تفرش، آشتيان و فراهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب كه حدود 90 درصد از مصوبات سفر دوم دولت در استان عملياتي شده است، تصريح كرد: مجمع نمايندگان استان در طول اين مدت، مصوبات را با جديت دنبال مي كردند و بنده نيز در موردمنطقه خودم تمام پروژه ها را پيگيري كرده تا به نتيجه رسيديم.

اخوان اظهار داشت: پيش از آنكه دولت به استان سفر كند كارگروهي در دفتر رياست جمهوري با حضور استاندار، معاونانش و نمايندگان استان تشكيل شد كه پروژه ها را يكي يكي دنبال و نقطه نظرات نمايندگان مجلس پرسيده و سپس مصوب شدند در واقع تمامي مصوبات پيش از اين در دولت هماهنگ شده بودند.

وي ادامه داد: براي استان مصوبات بسيار خوبي بود خصوصا در شهرستان هاي آشتيان، تفرش و فراهان كه ما اين مصوبات را همانند مصوبات سفر دوم پيگيري خواهيم كرد تا به نتيجه برسيم. اين مديران اجرايي، نمايندگان استان و استاندار هستند كه مي توانند اين مصوبات را صددرصد به مانند سفر دوم عملياتي كنند.
اخوان در خصوص عملكرد استاندار مركزي تصريح كرد: بسياري از استان ها از جمله فارس و كردستان به دنبال شعباني فرد بودند كه وي را به استانشان ببرند.

اما ما علاقه منديم ايشان را در استان نگه داريم. عملكرد ايشان را بسيار مثبت مي دانم. پس از انقلاب استانداران خوبي به استان آمده اند اما از لحاظ تدبير، مديريت و تجربه ايشان يك معلم اخلاق است و براي تمامي گروه ها و تفكرات استان احترام خاصي قائل شده اند. در طول اين مدت در استان مشكلي ايجاد نشده است و استاني بي مسئله را د ر اين مدت داشته ايم.
تمامي گروه هاي اصلاح طلب و اصولگراي استان شعباني فرد را فردي اخلاقي و با تجربه مي دانند. 

هیچ نظری موجود نیست: