۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

«اراک دیلی»: اراک یعنی ج...ده!


چندی است که وبلاگی با نام «اراک دیلی» شروع به کار کرده است.این وبلاگ علی رغم ادعای خلاقیت و کار حرفه ای در حوزه اطلاع رسانی از سر صفحه (هدر وبلاگ) تا دو رویی بلاگرش دچار تناقضات آشکاریست.

از موضوع «هدرHeader» وبلاگ که بگذریم وی عقیده اش در مورد اراک و اراکی ها را در نظری که برای «اراک ؛ کلانشهر من» فرستاده است چنین بیان می کند :«اراک یعنی ج...ده».

وی اراکی ها را نیز «بی غیرت» دانسته و می نویسد «تمام اراکی ها مثل خودت بی غیرت هستن». لازم به ذکر است بلاگر «اراک؛ کلانشهر من» با ارسال تصویر اصلی که وی برای طراحی «هدر» وبلاگش استفاده کرده بود متذکر شده است حق کپی رایت این عکس متعلق به عکاس آن است و وی تنها در صورت اجازه عکاس حق دارد از آن استفاده کند که با واکنش تند به اصطلاح بلاگر «اراک دیلی» مواجه شد.

در زیر متن کامل نظر وی را منتشر می کنم که البته به دلیل کلمات رکیکی که در این متن وجود دارد مجبور شدم بخش های زیادی از آن را حذف کنم که با «...» نمایش داده می شوند.

وی می نویسد : « {....} کی دزدی کردم دزد خودتی که تمام مطلب های وبلاگت رو از {....} من این عکس استفاده نکردم {...} کجای سایتم این عکس هست دزد خودتی که تمام مطلب های وبلاگت رو از جای دیگه کپی می کنی بدون اجازه و گفتن سایت منبع آخه {...} این وبلاگ خواننده داره بچه دهاتی سایت قالب و کدهای جاوا هست جوک داستان شعر که نیست اراک یعنی {...} از کی تا حالا ادم بی فرهنگ {....} مثل تو شدن با فرهنگ تمام اراکی ها مثل خودت بی غیرت هستن ترک هم هستی نه؟تو سایتم خوب بگرد تا خایلت تخت بشه چنین عکسی تو سایت نیست وبلاگت تعطیل کنی خیلی بهتره چون همش کپی برداری واسه یه مطلبش هم زحمت نکشیدی خودت بنویسی وقت بزاری {....} جووووووووون چه حالی میده خیلی {....} هستی به خدا تا حالا هیچ آدم به ترسو بودن تو ندیدم {...} نداری شماره بدی با این که میدونی من این عکس رو استفاده نکردم داری {...} میگی شاید داری {....} از اون طرف گاو گوسفندهاش رو فروخته رفته واست کامیپتر خریده امدی وب زدی واسه ما ادم شدی {...} دیگه جوابت نمیدم تا یک هفته دیگه در وبت رو تخت می کنم {...} مثل تو پشت نت فقط {...} دارن پشت تلفن و تو خیابون {...} اندازه یه بند انگشتن {...} شماره بدی در شخصیت من نیست جواب بچه مچه ها رو بدم از اول هدفت اعصابی کردن من بود کامنت بدی نخونده پاکه اول فکر کردم با مرد طرف نه با یه بچه ننه از امروز روسری سرت کن قربون {....} بای پسرم».

باید به این فرد گفت نام اراک و اراکی با لجن پراکنی های امثال شما لکه دار نمی شود و قطعا همانند واکنشهای اراکی های اصیل به توهین های یک تله فیلم تلویزیونی جواب دندان شکنی نیز به شماها خواهند داد.

۲ نظر:

امید گفت...

عجب حکایتی شد ها
واقعا باورم نمیشه همچین موجوداتی هم در این دنیا زندگی می کنند واقعا که مایه ننگ جهان هستی هستند پرویی و وقاحت تا چه حد ....
البته تیشه به ریشه خودش زده
من که از رفتارش خنده ام گرفته که یک شاید انسان تا چه حد می تواند کوتاه فکر شود.
:))
بابک جان از دلسوزت برای شهرت و همشهریات تشکر می کنم واقعا وجود افرادی چون شما افتخاره شهرمون هست
برایت از صمیم قلب ارزوی سلامتی و شادی می کنم

بابک گفت...

درود امید جان
ممنون از لطفت. من می دونستم روی دیگه این آدم چیه فقط می خواستم از زبون خودش بشنوم که با یه تکنیک ساده تونستم این کارا بکنم.
بدرود.