۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

اضافه شدن 65 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهري اراك


 فارس: فرماندار اراك از افزوده شدن 65 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل دورن شهري اين شهر خبرداد.

محمدحسن آصفري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: خريداري اين تعداد اتوبوس از مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت به استان مركزي بوده،‌ كه با توجه به گرماي هوا به ويژه در چند روز اخير با رايزني‌هاي انجام شده محقق شده است.

وي با بيان اينكه اين اتوبوس‌ها از نوع بنز 457 بوده و كاملا مجهز به سيستم كولر،‌ اطفاي حريق، امدادي و ديگر تجهيزات مورد نياز هستند، تصريح كرد: اعتبار هزينه شده براي خريداري هر دستگاه بالغ بر 100 ميليون تومان بوده است.

فرماندار اراك گفت: با وارد شدن اين تعداد اتوبوس حمل و نقل عمومي كه اكثرا در نقاط حاشيه‌نشين و محروم و ايستگاه‌هايي كه با توجه به حجم مسافر از اتوبوس‌هاي كمتري‌ برخوردار بودند، پيش‌بيني مي‌‌شود از مشكلات حمل و نقل عمومي شهر كاسته شود، از فعاليت مسافركش‌هاي خارج از سيستم جلوگيري و مشكلات ترافيكي شهر كاسته شود.

آصفري بيان داشت: با افزوده شدن اين تعداد اتوبوس مجموع اتوبوس‌هاي فعال در سطح شهر به 220 دستگاه افزايش مي‌يابد كه روزانه 180 هزار نفر را در سطح شهر جابه‌جا مي‌كنند.

وي ادامه داد: با توجه به طولاني بودن طول روزها در فصل تابستان ساعت كار اتوبوس‌ها از شش صبح تا ساعت 9/30 شب است كه در ديگر فصول اين ساعت‌ها تغيير مي‌يابند.

هیچ نظری موجود نیست: