۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

کریمی: مشکلات درمانی اراک به حد انفجار رسیده است


رییس شورای شهر اراک گفت: انتخاب شهرداران توسط مردم در واقع تیر خلاصی است به پیکره شوراها که نمایندگان مجلس باید با این طرح مخالفت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، زینت‌السادات کریمی در جلسه مشترک اعضای شورای شهر اراک با سید احمد لطفی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: با بیان این مطلب افزود: شوراها تاکنون بخش قابل توجهی از بار مسوولیت دولت را کم کرده‌اند که بر این اساس باید با دست باز در جهت فعالیت‌های خود ادامه دهند و نمایندگان مجلس نیز باید حمایت‌های لازم را از شوراها داشته باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک هم در این دیدار گفت: مشکلات درمانی اراک به حد انفجار رسیده است که باید در زمینه رفع این مشکلات فکر اساسی شود.

اشرف بهادری افزود: باید با احداث بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی زمینه برای رفع مشکلات درمانی شهر اراک هرچه سریع‌تر فراهم شود.

وی بیان کرد: تخصیص اعتباراتی که برای شهر اراک در نظر گرفته شده است مربوط به میراث فرهنگی و آثار باستانی نیست که دراین زمینه نیز نمایندگان مجلس باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا شرایط برای احیا و مرمت آثار باستانی فراهم شود.

این مقام مسوول با اشاره به بازار تاریخی شهر اراک عنوان کرد: در حال حاضر بازار تاریخی شهر اراک در حال تخریب است که باید در بودجه‌ریزی اعتبارات لازم در این راستا نیز دیده شود.

بهادری گفت: باید مجتمع فرهنگی و ورزشی بانوان با پیگیری‌های نمایندگان آماده بهره‌برداری شود.

رییس کمیسیون  فرهنگی واجتماعی شورای شهر اراک در خصوص سفر دور سوم هیات دولت به استان مرکزی عنوان کرد: شورای شهر اراک می‌توانست به صورت جامع مشکلات شهر اراک را به استحضار هیات دولت برساند که متاسفانه در جلسات با هیات دولت اعضا نتوانستند حضور بهم رسانند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک نیز دراین جلسه گفت: نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی باید تعامل و ارتباط بیشتری با اعضای شورای شهر داشته باشند.

فریبا آباقری، با بیان این مطلب افزود: بسیاری از مشکلات شهر اراک به مجلس نمی‌رسد و ارائه نمی‌شود که این امر سبب می‌شود تا جهت رفع مشکلات شهر اراک نتوان اقدامات لازم را انجام داد.

وی با اشاره به تغییر نام پتروشیمی اراک توضیح داد: نماینده یکی از شهرهای همجوار، پتروشیمی را تغییر نام داد در حالی که نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در این رابطه سکوت کردند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سايت اصولگراي اراكي
http://osoolgera-araki.blogfa.com/