۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

پورحیدری؛ صرفا یک مشاور یا مدیر فنی همیاری اراک؟!


چند روز پیش برخی وب سایتها و وبلاگهای ورزشی نویس ایران و استان مرکزی خبر از حضور منصور پور حیدری در تمرینات تیم فوتبال همیاری اراک دادند (اینجا و اینجا). به نوشته آنها وی به عنوان مدیر فنی همیاری در کادر مربیگری تیم فوتبال اراک مشغول به کار خواهد شد.

اما وبلاگ «خبرگزاری فوتبال آشا» ؛نزدیک به هواداران تیم استقلال تهران که مصاحبه ای از پورحیدری را منتشر کرده چیز دیگری نوشته است.

به نوشته این وبلاگ و به نقل از پور حیدری «من فقط به دليل علاقه و دوستي چندين ساله اي كه با معاون استانداري اراك دارم مي خواهم به ايشان مشاوره بدهم. ايشان مي خواهد بي سر و صدا به جوان هاي يك استان كمك كند و من هم اين را وظيفه خود مي بينم كه هر موقع او خواست از كمك دريغ نكنم».

وی با تاکید بر قرارداد خود با استقلال تهران می گوید «من با استقلال قرارداد دارم و نمي توانم با تيم ديگري مذاكره كنم. فقط يك ارتباط عاطفي با معاون استانداري اراك دارم فقط مي خواهم به او مشاوره فكري دهم. من اراك نمي روم و اگر وقتم گرفته نشود حتما به اين تيم دسته اولي كمك فكري مي دهم. نه قراردادي امضا مي شود و نه تفاهم رسمي وجود دارد. چون با استقلال قرارداد دارم به لحاظ قانوني نمي توانم جاي ديگري بروم».

روز جمعه گذشته و در بازی همیاری با فجر سپاسی شیراز برخی هواداران تیم اراک در استادیوم به دنبال منصور پور حیدری در نیمکت همیاری و یا جایگاه ویژه استادیوم می گشتند!!!.

هیچ نظری موجود نیست: