۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

مدیر فرودگاه اراک: اعتماد مردم بستگی به انجام پروازها دارد


فارس: مدیر فرودگاه اراک گفت: اعتماد مردم به فرودگاه اراک در گرو جاری و ساری بودن پروازها‌ست که امید است با اجرایی شدن مصوبات سومین دور سفر هیئت دولت به استان این مهم محقق شود.

محمد‌ حسن مرتضوی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سومین دور سفر هیئت دولت به استان مرکزی مصوبات بسیار خوبی در بخش فرودگاه داشت که با اجرایی شدن این مصوبات تحول بزرگی در فردوگاه اراک رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: صدور ۱۵ مجوز استخدام برای فرودگاه اراک، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای سوختگیری دائم، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به منظور روشنایی باند و اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به منظور تطویل باند و توسعه عوامل پروازی از مصوبات دولت در این سفر بود که تلاش برای اجرایی شدن این مصوبات آغاز شده است.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: با اجرایی شدن این مصوبات و امکان فرود هواپیما‌های پهن‌پیکر به استان مرکزی، پروازهای خارجی به مقصد مکه مکرمه و عتبات عالیات در اراک برقرار خواهد شد که برقراری این پروازها ارمغان بسیار خوبی برای استان خواهد بود.
مرتضوی بیان کرد: اگر فرودگاه اراک به عنوان ایستگاه پرواز مصوب شود، پروازهای خارجی این فرودگاه برقرار می‌شود که از هم‌اکنون تلاش برای اجرایی شدن این مصوبات آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروازهای فرودگاه اراک متوقف است، گفت: پرواز از فرودگاه اراک حق مردم استان است و مردم این استان باید از این امکانات برخوردار شوند.
مدیر فرودگاه اراک اضافه کرد: اخیرا به منظور برقراری پروازهای مشهد، دمشق و کیش رایزنی‌هایی با چارتر کننده انجام شده که چارتر کننده در حال پیگیری انعقاد با شرکت ‌هواپیمایی است.

مرتضوی گفت: جاری و ساری بودن پروازهای فرودگاه اراک تضمین کننده استقبال مردم از فرودگاه اراک است که باید در این راستا تلاش شود.

هیچ نظری موجود نیست: